کد خبر : 1951726 | 28 تیر 1402 ساعت 16:06 | 62.9K بازدید | 17 دیدگاه

استقبال تهدیدآمیز از خرید جدید: مراقب رفتارت باش!

اولتراهای اینتر امروز استقبال متفاوتی از بازیکن جدید تیمشان کردند.

استقبال تهدیدآمیز از خرید جدید: مراقب رفتارت باش!

به گزارش "ورزش سه"، صبح امروز تست‌های پزشکی خوان کوادرادو بازیکن جدید اینتر انجام شد. این بازیکن کلمبیایی که شب گذشته در فرودگاه لینیت فرود آمد، مطابق برنامه ساعت 12:30 به محل انجام تست‌های پزشکی رفت. اگر هیچ مشکلی به وجود نیاید، او به باشگاه اینتر خواهد رفت، جایی که قرارداد او با نرآتزوری امضا خواهد شد با حقوق خالص 2.5 میلیون یورو در سال. این خرید اجازه می‌دهد که اینزاگی یک جانشین با کیفیت و با تجربه در بال راست تیم خود داشته باشد، و همچنین اینتر در آن پست دنزل دومفریس را نیز در اختیار دارد.

1899699

کوادرادو اولین سلفی‌های خود را با برخی از طرفداران جوان گرفت، اما این همه ماجرا نبود. یک گروه کوچک از طرفداران متعصب اینتر بنری را به نمایش گذاشتند، روی این بنر نوشته شده بود: "تا به حال هر چیزی را انجام دادی تا خودت را مورد نفرت قرار دهی؛ اگر می‌خواهی همه چیز عوض شود، به تو بستگی دارد که آن را اثبات کنی." 

1899700

این اشاره واضحی به رفتارهای گذشته کوادرادو‌ با پیراهن یوونتوس است که در طول این سال‌ها مقابل نراتزوری اتفاق افتاده است؛ آخرین مورد می‌توان به بحث با لوکاکو در جام حذفی ایتالیا اشاره کرد که به درگیری بین بازیکنان دو تیم منجر شد.

1898713

دیدگاه‌ها