کد خبر : 1951738 | 28 تیر 1402 ساعت 17:57 | 80.4K بازدید | 20 دیدگاه

معامله برد-برد: یونایتد آقا کریم خودش را پیدا کرد

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، درباره تصمیمش برای امضای قراردادی کوتاه‌مدت با جانی اونز، ستاره سال‌ها پیش شیاطین سرخ، توضیح داد.

معامله برد-برد: یونایتد آقا کریم خودش را پیدا کرد

به گزارش "ورزش سه"، وقتی خبر امضای قرارداد کوتاه مدت منچستریونایتد با جانی اونز، ستاره سال‌ها دور این تیم، که در حال حاضر 35ساله است منتشر شد هواداران از این تصمیم باشگاه متعجب شدند.

اریک تن‌هاخ امروز در این باره صحبت کرد و گفت این تصمیم به درخواست او و کادر فنی گرفته شده است. تن‌هاخ می‌گوید اونز با توجه به تجربه و محبوبیت بالایش در منچستر می‌تواند کمک بزرگی به بازیکنان جوان‌تر در تمرینهای تابستانی بکند.

منچستریونایتد امروز در شهر ادینبورو دیداری دوستانه مقابل لیون برگزار می‌کند و جانی اونز برای شرکت در این مسابقه با شیاطین سرخ به ادینبورو سفر کرده است. تیم اریک تن‌هاخ بعد از این بازی دوستانه راهی سن‌دیه‌گو در آمریکا می‌شود تا مرحله اول تور تابستانی‌اش را پشت سر بگذارد. اونز در این سفر هم همراه تیم خواهد بود.

1899730

تن‌هاخ دقایقی پیش مقابل دوربین تلویزیون منچستریونایتد در پاسخ به سوالی درباره امضای قرارداد کوتاه‌مدت با اونز گفت:" ببینید، من جانی را مدت‌ها است که می‌شناسم و تازه با او آشنا نشده‌ام. من می‌دانم که او پسر منچستر است و جایش اینجا است. ما به جانی خوشامد گفتیم و موافقت کردیم که با تیم تمرین کند تا از نظر بدنی آماده‌تر بشود".

سرمربی منچستریونایتد در ادامه توضیحاتش گفت:" بعد به این نتیجه رسیدم که حالا که همه بچه‌ها نیستند، چون بازیکن‌های ملی‌پوش ما همچنان در مرخصی به سر می‌بردند، جانی می‌تواند به ما کمک کند. این یک معامله دو سر برد بود چون هم او می‌توانست از نظر بدنی آماده بشود و هم می‌توانست به جوان‌های تیم ما کمک کند. اونز هم فوتبالیستی بسیار باتجربه است و هم یک انسان خیلی خوب. معتقدم او شخصیت قوی‌ای دارد که می‌تواند روی بچه‌های جوان‌تر تاثیر مثبت زیادی داشته باشد و به نظرم حضور او به نفع ما است".

دیدگاه‌ها