کد خبر : 1951744 | 28 تیر 1402 ساعت 18:34 | 38.7K بازدید | 19 دیدگاه

لیورپول با واقعیت کنار آمد: کاپیتان رفتنی است

با اعلام فهرست بازیکنان لیورپول برای دیدار دوستانه با کارلسروهه، نام جردن هندرسون در این فهرست دیده نمی‌شود تا او بیش از پیش با الاتفاق عربستان نزدیک شود.

لیورپول با واقعیت کنار آمد: کاپیتان رفتنی است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز عصر در اولین دیدار دوستانه‌اش در اردوی پیش‌فصل تابستانی به مصاف تیم آلمانی کارلسروهه می‌رود.

لیورپولبا اعلام فهرست بازیکنان لیورپول برای این دیدار تدارکاتی از سوی یورگن کلوپ نام جردن هندرسون، کاپیتان قرمزها، در این فهرست دیده نمی‌شود. این در حالی است که شایعات زیادی درباره انتقال قریب‌الوقوع او به تیم عربستانی الاتفاق مطرح شده است. تیمی که پیش از این استیون جرارد، اسطوره لیورپول، را به عنوان سرمربی خود منصوب کرده است.

1868258

🟢در انگلیس گفته می‌شود هندرسون 33ساله با الاتفاق به توافق شفاهی دست یافته و قرار است با قراردادی سه ساله و با دستمزدی معادل 800 هزار یورو در هفته راهی این تیم شود. تنها مانع بر سر راه این انتقال توافق دو باشگاه است اما غیبت هندرسون از فهرست امروز لیورپول نشان می‌دهد که کلوپ و مدیران باشگاه هم عملا با جدا شدن کاپیتان سابق تیم‌شان کنار آمده‌اند.

از قرارداد فعلی هندرسون با لیورپول 2 سال باقی مانده. شایعات در انگلیس و عربستان حاکی است که الاتفاق برای دریافت رضایت لیورپول پیشنهادی 12 میلیون یورویی ارائه کرده است. اما روزنامه لیورپول اکو می‌گوید لیورپول این قیمت را قبول نخواهد کرد و دست‌کم خواهان دریافت 14 تا 15 میلیون یورو است.

دیدار لیورپول و کارلسروهه امشب در آلمان برگزار می‌شود و علاوه بر جردن هندرسون، شاگردان یورگن کلوپ یک غایب مهم دیگر هم دارند. نام فابینیو هم در فهرست قرمزها دیده نمی‌شود و به نظر می‌رسد او هم در آستانه پیوستن به الاتحاد قرار دارد.

دیدگاه‌ها