کد خبر : 1951757 | 28 تیر 1402 ساعت 20:32 | 41.7K بازدید | 24 دیدگاه

توصیه به مگوایر: آبرویت را بردار و از یونایتد برو!

وین رونی، ستاره سابق منچستریونایتد، به هری مگوایر، مدافع این تیم که به تازگی بازوبند کاپیتانی را از دست داده توصیه کرد هر چه زودتر شیاطین سرخ را ترک کند.

توصیه به مگوایر: آبرویت را بردار و از یونایتد برو!

به گزارش "ورزش سه"، وین رونی، کاپیتان سابق منچستریونایتد، برای هری مگوایر، مدافع جنجالی منچستریونایتد که بین هواداران این تیم اصلا محبوب نیست توصیه‌ای صریح داشت.

منچستریونایتدمگوایر در روزهای اخیر بازوبند کاپیتانی یونایتد را از دست داد تا شایعات درباره احتمال جدایی‌اش شدت بگیرد. وین رونی که سال‌ها با بازوبند کاپیتانی شیاطین سرخ می‌درخشید به این مدافع ملی‌پوش انگلیسی توصیه کرد از اصرار به ماندگار شدن در یونایتد خودداری کرده و باشگاه را ترک کند.

مدافع 30ساله یونایتد فصل گذشته در لیگ برتر برای تیم اریک تن‌هاخ تنها در 8 بازی به صورت فیکس به میدان رفت. مگوایر اگر می‌خواهد در یورو 2024 در تیم ملی کشورش با هدایت گرت ساوت‌گیت جایی داشته باشد نیاز به ثبت بازی‌های بیشتری در فصل آینده دارد.انگلیس

1899766

درحالیکه گفته می‌شود وستهم به جذب هری مگوایر علاقه نشان داده، وین رونی امروز در مصاحبه‌ای با سایت اتلتیک گفت:" بازیکنی که بازوبند کاپیتانی را از او گرفته‌اند چطور می‌خواهد در همان باشگاه ادامه بدهد؟ این نشان می‌دهد که سرمربی دیگر به او هیچ اعتمادی ندارد. هری در موقعیتی قرار گرفته که ماندن در تیم اصلا برایش درست نیست و او باید تصمیم بگیرد که برای حفظ اعتبار فوتبالی‌اش تیم را ترک کرده و راهی تیم دیگری بشود".

وین رونی در ادامه گفت:" سرمربی به صراحت گفته که تو در برنامه من جایی نداری. می‌دانم که هری هم می‌خواهد در تیمی باشد که بازی کند. این برای خودش و برای آینده‌اش در تیم ملی مهم است. بهترین تصمیم ممکن در حال حاضر جدایی است".

دیدگاه‌ها