کد خبر : 1951775 | 28 تیر 1402 ساعت 22:20 | 59.8K بازدید | 4 دیدگاه

دروازه‌بان جدید یونایتد تست شد (عکس)

آندره اونانا برای شرکت در آزمایشات پزشکی منچستریونایتد در کمپ کارینگتون حضور یافت.

دروازه‌بان جدید یونایتد تست شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آندره اونانا، دروازه‌بان سابق اینتر، که به عقد قرارداد 49 میلیون یورویی با منچستریونایتد نزدیک شده، امروز در کمپ تمرینی کارینگتون دیده شد.

این بازیکن کامرونی برای پیوستن به یونایتد به توافق شخصی با این باشگاه دست پیدا کرد و روز گذشته از ایتالیا راهی انگلیس شد تا مراحل نهایی انتقالش را تکمیل کند.

یونایتد موافقت کرده که برای خرید این بازیکن 50 میلیون یورو به اینتر بپردازد. همچنین 3.95 میلیون یورو هم به عنوان متغیرات در قرارداد ذکر شده است.

اونانا قبل از اینکه او و همراهانش بعد از ظهر چهارشنبه به زمین تمرین یونایتد وارد شوند، توسط عکاسان شکار شدند. این بازیکن 27 ساله قبل از تکمیل انتقالش در کمپ باشگاه تحت آزمایشات پزشکی قرار خواهد گرفت.

1899809
1899810
1899808

یونایتد از زمانی که تصمیم گرفت دوران 12 ساله داوید دخیا در اولدترافورد را به پایان برساند، به دنبال یک شماره 1 جدید بود. پس از اینکه اریک تن هاخ اصرار داشت دروازه بان او باید بازی با پای قوی داشته باشد، سنگربان اسپانیایی در پایان ژوئن به عنوان بازیکن آزاد یونایتد را ترک کرد.

با نهایی شدن این انتقال، شاهد دیدار مجدد اونانا و تن هاخ خواهیم بود. سرمربی هلندی برای اولین بار از این بازیکن که در تیم جوانان حضور داشت در تیم اصلی آژاکس استفاده کرده بود.

دیدگاه‌ها