کد خبر : 1951780 | 28 تیر 1402 ساعت 22:49 | 36.8K بازدید | 51 دیدگاه

یک طرفه‌ترین بازی لیگ ملت‌ها؛

تحقیر عجیب تیم سوم المپیک توسط قهرمان جهان

ایتالیا با قدرت‌نمایی برابر آرژانتین و له کردن این تیم به دیدار با آمریکا خواهد رفت.

تحقیر عجیب تیم سوم المپیک توسط قهرمان جهان

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از یک چهارم نهایی لیگ ملتهای والیبال تیم ایتالیا با ارائه‌ یک بازی برتر و بدون هیچ مشکل خاصی با نتیجه سه بر صفر از سد آرژانتینی گذشت که برای اولین بار به مرحله دوم لیگ ملتهای والیبال آمده بود.

آرژانتینآرژانتینی‌ها در نبود برنو لیما قطر پاسور‌ خود یک تیم معمولی بودند که حتی به امتیاز هجده در ست ها نرسیدند و حالا باید به فکر تورنمنت های بعدی باشند. مجموع امتیازات آرژانتین در بازی با ایتالیا ۴۴  امتیاز بود! که شاید یکی از یک طرفه ترین مسابقات لیگ ملتها در مرحله دوم بود.

1899819

🏐در این مسابقه شاگردان فردیناندو دی‌جورجی ست های بازی را با رهبری سیمونه جیانلی پاسور خود با نتایج ۲۵ بر ۱۷، ۲۵ بر ۱۳ و ۲۵ بر ۱۴ پیروز شدند تا بدون دادن حتی یک ست راهی نیمه‌نهایی شود، ایتالیایی ها در این مرحله باید مقابل آمریکا قرار بگیرند.

ایتالیادر این مسابقه یک طرفه الکساندر میکیلیتو، یوری رومانو، سیمونه جیانلی و فابیو بالاسو از ایتالیا عالی ظاهر شدند و در تیم مقابل آرژانتینی ها هیچ یک در حد و اندازه خود ظاهر نشدند.

1899820

سوئیسداوری این مسابقه بر عهده‌ی ولادمیر سیمونوویچ سوییسی بود. در ادامه‌ مرحله یک چهارم نهایی فردا تیم های اسلوونی و ژاپن و لهستان و برزیل مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

دیدگاه‌ها