کد خبر : 1951786 | 28 تیر 1402 ساعت 23:25 | 52.8K بازدید | 8 دیدگاه

فاش شدن دلیل جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایتالیا

خوان کوادرادو توضیح می‌دهد که چرا پس از ترک یوونتوس به اینتر، یکی از رقبای اصلی بیانکونری، پیوست.

فاش شدن دلیل جنجالی‌ترین انتقال فوتبال ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، خوان کوادرادو در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت پس از 8 سال حضور در یوونتوس به اینتر بپیوندد، صحبت کرد. قرارداد وینگر 35 ساله کلمبیایی در تورین تمدید نشد، بنابراین او از ابتدای ماه جولای بازیکن آزاد بود.

اینتر امروز جذب کوادرادو را با قراردادی یک ساله اعلام کرد. طبق گزارش‌ها، این بازیکن در هر فصل حدود 2.5 میلیون یورو خالص درآمد خواهد داشت.

کوادرادو در گفتگو با سایت رسمی اینتر، ابتدا در مورد احساسات خود پس از پیوستن به این تیم صحبت کرد:"خیلی خوشحالم، خدا را به خاطر این فرصت شکر می‌کنم. برای من افتخاری است که اینجا باشم، در یکی از بزرگترین تیم های اروپا، واقعا خوشحالم."

از او پرسیده شد که از تبدیل شدن به پنجمین بازیکن کلمبیایی تاریخ اینتر پس از ایوان کوردوبا چه احساسی دارد:"ما خیلی صمیمی هستیم، اغلب صحبت می‌کنیم. زمانی که می‌خواستم رکورد او به عنوان یک بازیکن کلمبیایی در اروپا را بشکنم، با هم شوخی کردیم، گفتم هرگز نمی‌توانم او را شکست دهم، اما به من گفت که می‌توانم این کار را انجام دهم. سپس من خوش شانس بودم زیرا بازی‌های زیادی انجام دادم، بیشتر از یک الگو، ایوان دوستم است، ما اغلب صحبت می‌کنیم و خوشحالم که اینجا، در کنار او هستم."

1899830

این بازیکن 35 ساله در مورد اینکه چرا تصمیم گرفت به نراتزوری بپیوندد صحبت کرد:"پیشنهادات زیادی داشتم اما ایتالیا برای من خانه دوم است. خانواده‌ام خیلی به این کشور وابسته هستند، با توجه به سابقه این باشگاه، امکان ماندن در اینجا با یک تیم بزرگ وجود داشت. اینتر را انتخاب کردم زیرا همه می‌دانیم که آن‌ها در جهان چه سطحی دارند. نکته مهم این است که من و خانواده‌ام خوشحالیم، ما این فرصت را داشتیم که در جایی بمانیم که برای ما مانند خانه‌ است، مطمئنا این بهترین انتخاب خواهد بود."

در نهایت از کوادرادو پرسیده شد که ویژگی تعیین کننده او در زمین چیست:"خوشحالی، من همیشه سعی می‌کنم همه چیز را با لبخند روی صورتم انجام دهم. دوست دارم آن را در زمین نشان دهم، فکر می‌کنم این یکی از مهم ترین ویژگی‌های من است."

در طول 8 سال حضورش در یوونتوس، کوادرادو در 314 بازی در تمامی رقابت‌ها انجام داد و به این تیم کمک کرد تا 5 اسکودتو، 4 کوپا ایتالیا و 2 قهرمانی سوپرکاپ ایتالیا را کسب کند.

دیدگاه‌ها