کد خبر : 1951798 | 29 تیر 1402 ساعت 03:30 | 47.6K بازدید | 14 دیدگاه

با سابقه‌ترین بازیکن چلسی، فکرش را هم نمی‌کنید

بعد از تغییرات اخیر و پوست اندازی باشگاه چلسی، حالا دروازبان اسپانیایی با سابقه‌ترین بازیکن ترکیب تیم لندنی است.

با سابقه‌ترین بازیکن چلسی، فکرش را هم نمی‌کنید

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی تأیید کرده است که مدافع این تیم اتان آمپادو به لیدزیونایتد پیوسته است، که این اتفاق باعث می‌شود که کپا آریسابالاگا به عنوان قدیمی‌ترین بازیکن این تیم محسوب شود.

چلسیخروج‌های تابستانی چلسی باعث رفتن ستاره‌های قدیمی همچون سزار آسپیلیکوئتا، انگولو کانته و روبن لوفتوس-چیک از باشگاه شده است و اتان آمپادو، که در تابستان 2017 به عنوان یک نوجوان به تیم پیوسته بود، بعد از این انتقال‌ها قدیمی‌ترین بازیکن چلسی به حساب می‌آمد.

آمپادو توانست 12 بار در تیم اصلی چلسی بازی کند و درنهایت با یک ترانسفر دائمی به ارزش حدود 7 میلیون پوند راهی لیدز شده است.

حالا خروج امپادو باعث می‌شود که کپا به عنوان با سابقه‌ترین بازیکن چلسی شناخته شود.

🧤کپا تنها یکی از سه بازیکن اسکواد فعلی چلسی است که قبل از سال 2020 برای این تیم به میدان رفته‌اند و دو بازیکن دیگر کالوم هادسون-اودوی و ریس جیمز هستند.

1899849

هادسون-اودوی نیز قرار است امسال تیم را ترک کند. زیرا از لیست پیش‌فصل چلسی خط خورده است. این وینگر با تیم زیر ۲۱ ساله تمرین می‌کند و به نظر می‌رسد که علاقه‌هایی به او از سراسر اروپا و همچنین از لیگ آمریکا و عربستان سعودی وجود دارد.

یکی از چالش‌های مائوریسیو پوچتینو، سرمربی جدید چلسی، تعیین یک کاپیتان جدید پس از خروج آزپیلیکوئتا از این تیم است. خروج جمعی از بازیکنان با سابقه باعث شده است که کپا، بن‌چیلول، تیاگو سیلوا و رحیم استرلینگ به عنوان گزینه‌های محتمل کاپیتانی مطرح شوند.

پوچتینو درباره انتخاب کاپبتان جدید گفته:"ابتدا باید عملکرد بازیکنان را ببینیم و آن‌ها را به خوبی شناسایی کنم و به این باور برسم که تعهد و شخصیت لازم برای این کار را دارند. ما تعداد زیادی بازیکن با تجربه داریم."

دیدگاه‌ها