کد خبر : 1951803 | 29 تیر 1402 ساعت 04:30 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

برای بازی در یورو: ملی‌پوش آلمانی تمدید می‌کند

دورتموند در حال نزدیک شدن به تمدید قرارداد با امره جان است.

برای بازی در یورو: ملی‌پوش آلمانی تمدید می‌کند

یه گزارش "ورزش سه"، احتمالاً توافقی بین باشگاه دورتموند و امره جان، هافبک وسط آلمانی این تیم، برای تمدید قرارداد او اتفاق خواهد افتاد.
مدیر ورزشی دورتموند، سباستین کِل، در چند هفته گذشته در حال مذاکره با امره جان برای تمدید قرارداد او بوده است و به نظر می‌رسد که آن‌ها به توافق رسیده‌اند.
دو طرف هنوز در حال بحث بر سر جزئیات هستند، اما دورتموند امیدوار است که در آستانه تمدید قرارداد هستند. مدت زمان قرارداد هنوز معلوم نیست، اما احتمالاً امره جان قرارداد خود را تا سال 2026 تمدید کند.
قبلاً به نظر می‌رسید که احتمال تمدید قرارداد جدیدی برای او وجود ندارد، اما عملکرد این هافبک باتجربه در نیم فصل دوم نشان داد که هنوز هم به عنوان یک بازیکن کلیدی برای باشگاه در زمین و بیرون از آن ارزشمند است. ادین ترزیچ نیز به حدی به او اعتماد دارد که دورتموند را از خرید هافبک وسط آژاکس، ادسون آلوارز، منصرف کرده است.
با ماندن در دورتموند، امره جان شانس بیشتری برای حضور در مسابقات یورو در تابستان بعدی خواهد داشت، زیرا اخیراً هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان نیز به او اعتماد کرده و او را به عنوان زوج یوشوا کیمیش در خط هافبک آلمان انتخاب کرده است.

دیدگاه‌ها