کد خبر : 1951809 | 29 تیر 1402 ساعت 05:45 | 43.1K بازدید | 1 دیدگاه

سود شگفت‌انگیز ناپولی از فروش مدافع آسیایی

ناپولی که کیم مین جائه را با رقم 50 میلیون یورویی به بایرن مونیخ فروخت، حالا با 10 میلیون یورو جانشین او را به خدمت می‌گیرد.

سود شگفت‌انگیز ناپولی از فروش مدافع آسیایی

به گزارش "ورزش سه"، ناپولی توجه خود را به سمت بازیکن سابق آرسنال و تیم اشتوگارت، کنستانتینیوس ماوروپانوس، معطوف کرده است تا برای جایگزینی کیم مین‌جائه، که به‌طور رسمی در شب یکشنبه به باشگاه بایرن مونیخ پیوسته است، اقدام کند.

این دفاع وسط 25 ساله در 3 فصل گذشته به عنوان بازیکن ا‌شتوتگارت در بوندسلیگا بازی کرده است، و در آغاز فصل 23-2022 به صورت دائمی از آرسنال به اشتوتگارت پیوست.

او همچنین در نیمه اول سال 2020 به عنوان قرضی به تیم نورنبرگ در لیگ 2 آلمان پیوست.
در حالی که فرصت‌ بازی زیادی در تیم اصلی آرسنال به او نرسید، ماوروپانوس به یکی از مهم‌ترین مدافعان اشتوتگارت تبدیل شده است و در فصل گذشته، از میان 34 مسابقه، در 28 مورد به عنوان بازیکن اصلی حاضر شد.

ناپولیبا هزینه حدود 10 میلیون یورو، ماوروپانوس گزینه‌ای بسیار کم‌هزینه‌تر از برخی از دیگر نام‌هایی است که به تازگی در اطراف باشگاه ناپولی شنیده شده‌اند، به ویژه مکس کیلمان از ولورهمپتون و رابین لو نورمان از رئال سوسیداد، که هردوی آنها به احتمال زیاد بالای 40 میلیون یورو هزینه خواهند داشت.

1899861

یوونتوسیوونتوس نیز به دنبال این بازیکن ملی پوش یونانی است و این موضوع می‌تواند با جدایی احتمالی لئوناردو بونوچی و الکس ساندرو در هفته‌های آینده جدی تر نیز بشود.

دیدگاه‌ها