کد خبر : 1951832 | 29 تیر 1402 ساعت 09:59 | 77.3K بازدید | 35 دیدگاه

خداحافظی ستاره سیتی با پپ: نمی‌خواهم اینجا بمانم

کایل واکر، ستاره منچسترسیتی، تصمیمش را برای ترک این باشگاه به اطلاع پپ گواردیولا و چند بازیکن این تیم رسانده است.

خداحافظی ستاره سیتی با پپ: نمی‌خواهم اینجا بمانم

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ به صورت جدی به دنبال جذب واکر است و مذاکراتش را با نمایندگان این بازیکن از مدتی قبل آغاز کرده است. 

چند منبع نزدیک به بایرن خبر داده بودند که مدیران این باشگاه با او برای پیوستن به این تیم به توافق شخصی رسیده‌اند و او تصمیمش را برای ترک سیتی پس از کسب افتخارات بسیار در این تیم گرفته است. 

این در حالی است که پپ گواردیولا و مدیران سیتی به هیچ وجه از این اتفاق راضی نیستند و حتی گفته شده بود که این باشگاه از سرمربی تیمش خواسته که مذاکراتی را با این ستاره انگلیسی انجام دهد و او را برای ادامه حضور در اتحاد متقاعد کند. 

1893433

اما این اتفاق رخ نداد و حالا کری هاو، خبرنگار نزدیک به بایرن، مدعی شده که واکر با پپ گواردیولا و چند نفر از بازیکنان سیتی خداحافظی کرده و به آنها اطلاع داده که تصمیمش برای پیوستن به بایرن قطعی است. 

پیش از این گفته شده بود که مدیران سیتی از بایرن خواسته‌اند که فرصتی برای مذاکره بیشتر با واکر به آنها بدهند تا بتوانند او را برای ماندن در این باشگاه متقاعد کنند اما ظاهرا در این کار موفق نبوده‌اند.

حالا این بازیکن باید منتظر پیشرفت مذاکرات بایرن با سیتی باشد تا این دو باشگاه بر سر انتقال او به آلیانز آرنا به توافق برسند، اتفاقی که انتظار می‌رود با توجه به اصرار او برای جدایی به زودی رخ دهد.

دیدگاه‌ها