کد خبر : 1951840 | 29 تیر 1402 ساعت 11:09 | 46.2K بازدید | 36 دیدگاه

ارقامی که به او پیشنهاد می‌شد، دیوانه‌کننده بود؛

ایگالو: به‌خاطر مسی الهلال را ترک کردم

مهاجم سابق الهلال عربستان می‌گوید شایعه حضور لیونل مسی در این تیم باعث عدم تمدید قرارداد او شد‌.

ایگالو: به‌خاطر مسی الهلال را ترک کردم

به گزارش ورزش سه، اودیون ایگالو پس از یک دوره موفق حضور در الهلال، در تابستان امسال و در شرایطی که شایعات پیرامون حضور لیونل مسی در این‌ باشگاه عربستانی به اوج خود رسیده بود، این تیم را ترک کرد.

این مهاجم نیجریه‌ای در اولین گفتگوی خود پس از جدایی از الهلال درباره دلیل جدایی خود از این تیم صحبت کرد و گفت: یکی از دلایل تمدید نشدن قراردادم با الهلال این بود که مسی به این تیم نزدیک شده بود اما زمانی که جدایی من قطعی شد، او به اینترمیامی رفت و من واقعا شوکه شدم.

او سپس عنوان کرد: پول و مبالغی که به مسی برای آمدن به عربستان پیشنهاد شد، دیوانه کننده بود. مسی اگر به الهلال می‌رفت دو برابر رونالدو حقوق می‌گرفت.

این ملی‌پوش نیجریه‌ای در ادامه به این سوال پاسخ داد که اگر از یک باشگاه عربستانی غیر از الهلال، پیشنهادی دریافت کند، آن را می‌پذیرد؟ ایگالو در پاسخ گفت: بازی با یک باشگاه عربستانی غیر از الهلال؟ بله، بدون شک اگر پیشنهاد ایده‌آلی برسد، صد درصد با آن موافقت خواهم کرد.

او در پایان گفت: ما همه برای پول فوتبال بازی می‌کنیم نه برای علاقه. اگر پول باشد، چرا پیشنهادی را رد کنم؟ من صادق هستم و مثل بقیه بازیکنان دروغ نمی‌گویم.

دیدگاه‌ها