کد خبر : 1951856 | 29 تیر 1402 ساعت 11:55 | 31.9K بازدید | 8 دیدگاه

آرتتا: این ستاره آچار فرانسه آرسنال است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، می‌گوید کای هاورتز در این فصل قرار است در چند پست متفاوت به میدان برود.

آرتتا: این ستاره آچار فرانسه آرسنال است

به گزارش "ورزش سه"، هاورتز تابستان امسال تصمیم گرفت به دوران حضورش در چلسی پایان دهد و راهی آرسنال شود تا تحت هدایت آرتتا بازی کند. 

او شب گذشته نمایش درخشانی برابر تیم ستارگان ام ال اس داشت و موفق شد یک گل تماشایی هم در این دیدار به ثمر برساند تا هواداران آرسنال را به درخشش در فصل آینده امیدوار کرده باشد. 

این عملکرد قابل توجه باعث شد که آرتتا هم پس از پایان این بازی به تمجید از این بازیکن روی بیاورد و مدعی شود که او قرار است در این فصل نقش آچار فرانسه را در ترکیب تیمش ایفا کند. 

1897854

آرتتا در این باره به خبرنگاران گفت: «من فکر می‌کنم این که او توانایی حضور در نقاط مختلف زمین را دارد یکی از بهترین توانایی‌های او است. او با این کیفیت در واقع چیزی متفاوت به ترکیب تیم ما اضافه کرده است. 

برای مثال ما می‌توانیم در دیدارهایی که باید از سد پرس حریف عبور کنیم، او را به کار بگیریم و از این بازیکن در نقش ستاره خط حمله استفاده کنیم. بنابراین باید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. او در حال حاضر در پست هافبک هجومی بازی می‌کند اما من اطمینان دارم که در طول فصل و در طول هر بازی می‌توانیم از او در پست‌های متفاوتی بهره بگیریم.»

دیدگاه‌ها