کد خبر : 1951860 | 29 تیر 1402 ساعت 12:24 | 3.3K بازدید | 4 دیدگاه

اهدای کمربند قهرمانی مسابقات ماهيگيرى كشور

اولین دوره رسمی مسابقات قهرمان کشوری ماهیگیری ورزشی(بگیر و رها کن) و مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ در بزرگترین دریاچه مصنوعی خاور میانه برگزار شد.

اهدای کمربند قهرمانی مسابقات ماهيگيرى كشور

به گزارش "ورزش سه"، این رویداد به همت انجمن ماهیگیری ورزشی فدراسیون ورزشهای ساحلی و دریایی تحت عنوان یادواره شهدای گمنام خلیج فارس از تاریخ ۲۲ لغایت ۲۴ تیرماه در بزرگترین جزیره مجموعه فرهنگی ورزشی دریاچه شهدای خلیج فارس برگزار شد و ٣٥ تيم سه نفره به مدت ٥٠ ساعت به رقابت پرداختند.

‎این مسابقات که مرحله اول انتخابی تیم ملی در رشته کارپ محسوب می‌شد با حضور چهره‌های شاخص و با تجربه این رشته در سطحی نزدیک به استانداردهای بین‌المللی برگزار شد و در نهایت نفرات برتر این رقابت‌ها به شرح زیر مشخص شدند:

‎مقام اول تیم کاسپین کارپ از استان گلستان
حمیدرضا حاجی عسکرلی(کاپیتان)
مهراد یاغچی
احسان بلندی
وزن ماهی 9.135

‎مقام دوم تیم ایزی بیت از استان تهران
‎مبین شیرگیر (کاپیتان )
آرش ایزدی
وزن‌ماهی 8.500

‎مقام  سوم تیم نیک بیت
فرید نیاکان(کاپیتان)
محمد یوسفی
میلاد نگهدار
وزن ماهی  7.145

شایان ذکر است که کلیه ماهی های صید شده در این رقابت پس از ریکاوری و درمان با اسپری مخصوص آنتی باکتریال (تتراسایکلین)  در سلامت کامل که شاخصه ماهیگیری ورزشی است، مجددا در بستر دریاچه رها شدند.

همچنین به تیم های برتر مسابقات به ترتیب 200 میلیون ریال، 150 میلیون ریال و 100 میلیون ریال جایزه نقدی تعلق گرفت و برای نخستین بار هم مدال اختصاصی ماهیگیری هم به نفرات برتر اهدا شد.

دیدگاه‌ها