کد خبر : 1951869 | 29 تیر 1402 ساعت 12:31 | 40.4K بازدید | 10 دیدگاه

شروع ترسناک پوچتینو در چلسی: داخل و کنار زمین!

چلسی در یک دیدار دوستانه با 5 گل از سد رکسهام ولز گذشت.

شروع ترسناک پوچتینو در چلسی: داخل و کنار زمین!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در اولین دیدار دوستانه خود در امریکا مقابل رکسهام ولز به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه 5 بر صفر شکست دهد. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در اولین دیدار رسمی خود با هدایت این مربی با وجود داشتن ضعف‌های متعدد به بردی مقتدرانه دست یافتند تا هواداران خود را برای فصل جدید امیدوار کنند.

یان ماتسن دو گل برای چلسی در نیمه اول به ثمر رساند و کانر گالاگر، کریستوفر انکوکو و بن چیلول نیز سه گل دیگر در نیمه دوم زدند تا آبی ها با برد 5-0 زمین بازی را ترک کنند.

1899951

با وجود اینکه این یک دیدار دوستانه بود اما پوچتینو با اعتراضات شدید خود به داور که اوج آن را در پایان نیمه اول شاهد بودیم نشان داد که از همین حالا کار را جدی گرفته تا بلکه بتواند چلسی را از بحران وحشتناک سال گذشته نجات داده و دوباره به یک مدعی در فوتبال اروپا تبدیل کند.

او بلافاصله بعد از به صدا در آمدن سوت پایان نیمه اول به سمت داور رفته و اعتراض شدیدی به او داشت. سرمربی چلسی بعد از اینکه عصبانیت خود را با دادو فریاد سر داور خالی کرد راهی رختکن شد.

1899952

او در پایان بازی در مورد علت عصبانیت شدیدش گفت: بله خیلی عصبانی شدم چون داور با تصمیم اشتباه خود از یک موقعت ضد حمله خوب ما جلوگیری کرد. من به همین خاطر معترض بودم و تصمیم داور در آن لحظه کاملا اشتباه بود.

چلسی در ادامه بازی‌های تابستانی خود با برایتون، نیوکسل، فولام و دورتموند دیدار خواهد کرد. این تیم روز یکشنبه 22 مرداد در اولین هفته از لیگ برتر انگلیس باید مقابل لیورپول در استفموردبریج به میدان برود و پوچتینو می‌خواهد تا آن زمان تیم ایده آل خود را شکل داده و مقابل شاگردان یورگن کلوپ به میدان بفرستد.

دیدگاه‌ها