کد خبر : 1951883 | 29 تیر 1402 ساعت 13:38 | 27.7K بازدید | 53 دیدگاه

باید ال‌کلاسیکو را ببریم

کروس: ما هیچ بازی دوستانه‌ای برابر بارسا نداریم

تونی کروس معتقد است ال‌کلاسیکو هرگز یک بازی دوستانه نیست و باید در آن تحت هر شرایطی پیروز شد.

کروس: ما هیچ بازی دوستانه‌ای برابر بارسا نداریم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید و بارسلونا مطابق چند سال اخیر برای برگزاری اردوی پیش فصل و کسب آمادگی بیشتر پیش از شروع مسابقات لالیگا راهی آمریکا شده‌اند.

این سنت چند سال اخیر این دو تیم بر اساس قراردادهای تبلیغاتی و تجاری امضا شده از سوی روسای دو باشگاه بوده که باعث شده آنها همیشه برای برگزاری اردوی تمرینی به آمریکا سفر کنند. این بازی روز 6 مرداد در ورزشگاه دالاس آمریکا برگزار می‌شود و اولین ال‌کلاسیکوی فصل 24-2023 خواهد بود.

1899975

هر دو تیم دیروز وارد لوس آنجلس شدند و پس از انجام دو بازی تدارکاتی برابر هم قرار خواهند گرفت و انتظار می رود در شرایط خوب بدنی نیز قرار داشته باشند.

گزارشگرتونی کروس در مورد این بازی گفت: «این یک بازی خاص است و در ورزشگاه خاصی نیز برگزار خواهد شد. ال‌کلاسیکو از معدود بازی هایی است که در آن لفظ دوستانه معنایی ندارد. بازی برابر بارسا هرگز دوستانه نیست و باید در آن برنده شویم. اینچنین بازی‌هایی باعث خواهد شد قبل از شروع فصل به ریتم مناسبی برسیم. این بازی سومین بازی تدارکاتی ما در پیش فصل است و امیدوارم در فرم بدنی مطلوبی به آن برسیم.»

گزارشگرکروس ادامه داد: «همیشه مهم است که در شرایط بازی قرار بگیریم و این حس پس از تعطیلات در ما زنده شود. من امیدوارم که در برابر بارسلونا در بهترین فرم بدنی باشیم و بتوانیم فوتبال خوبی بازی کنیم. یک بازی خوب برای هواداران ما در آنجا و پیروزی چون مقابل بارسلونا هرگز بازی دوستانه نداریم.»

دیدگاه‌ها