کد خبر : 1951885 | 29 تیر 1402 ساعت 13:27 | 44.7K بازدید | 17 دیدگاه

میرزاجانپور جدیدترین صید بزرگ فولاد سیرجان؛

رسمی: تیم باشگاهی عطایی پر ستاره‌تر شد

در ادامه اقدامات ویژه نقل و انتقالاتی فولاد سیرجان، مجتبی میرزاجانپور نیز به این تیم پیوست.

رسمی: تیم باشگاهی عطایی پر ستاره‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، بهروز عطایی فصل گذشته هدایت تیم هراز آمل را بر عهده داشت و موفق شد با تیمی تقریبا جوان به فینال رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران راه پیدا کند. تیمی که با تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها که نتایج قابل قبولی به دست آورد و عنوان نایب قهرمانی را تصاحب کرد.

با این حال همانطور که پیش‌بینی می‌شد عطایی بعد از پایان لیگ هراز آمل را ترک کرد و چندی پیش مشخص شد او برای فصل آینده با باشگاه فولاد سیرجان به توافق رسیده و در فصل جدید لیگ برتر والیبال هدایت این تیم را بر عهده خواهد داشت.

به نظر می‌رسد عطایی که این روزها به خاطر نتایج تیم ملی خیلی تحت فشار است، قصد دارد هر طور که شده در فصل آینده لیگ برتر والیبال قهرمان شود و اقدامات نقل و انتقالاتی این تیم نیز گواه همین مسئله است؛ در همین راستا دقایقی پیش این باشگاه خبر از جذب مجتبی میرزاجانپور داد تا بعد از سید محمد موسوی یک ستاره دیگر به عضویت فولاد سیرجان در آمده باشد. البته این پایان فعالیت سیرجانی‌ها در نقل و انتقالات نخواهد بود و احتمالا در روزهای آینده خبرهای دیگری از این باشگاه به گوش خواهد رسید.

مجتبی میرزاجانپور سی و دو ساله که سابقه بازی در تیم‌های پیکان تهران، لبنیات هراز آمل، شهرداری ارومیه، شهرداری ورامین و سابقه بازی در سری آ ایتالیا را دارد برای رسیدن به یک قهرمانی دیگر به سیرجان کوچ کرده است و باید دید در این تیم چه خواهد کرد. او فصل گذشته نیز در هراز شاگرد همین بهروز عطایی بود.

1899967

دیدگاه‌ها