کد خبر : 1951886 | 29 تیر 1402 ساعت 13:28 | 77K بازدید | 32 دیدگاه

طغیان ستاره در مادرید: یا بارسلونا یا هیچ جا!

ژوائو فلیکس، ستاره پرتغالی، به مدیران اتلتیکو مادرید اطلاع داده که یا باید به بارسلونا برود یا از این باشگاه جدا نخواهد شد.

طغیان ستاره در مادرید: یا بارسلونا یا هیچ جا!

به گزارش "ورزش سه"، فلیکس به یکی از پرسروصداترین بازیکنان چند روز اخیر در بازار نقل و انتقالات تابستانی تبدیل شده است. 

این بازیکن پرتغالی در گفتگویی مدعی شد که همیشه عاشق بارسلونا بوده و رویای پوشیدن پیراهن این تیم را در سر داشته و امیدوار است که روزی به آرزویش برسد. 

این اظهارات توجه بسیاری از جمله مدیران بارسلونا را جلب کرد و آن‌ها مشغول بررسی شرایط جذب این ستاره اتلتیکو مادرید شدند اما شرایط مالی آن‌ها باعث شده که این کار کمی دشوار باشد. 

پیش از این گفته شده بود که آن‌ها در صورتی قادر هستند او را به خدمت بگیرند که یکی از ستاره‌های تیم‌شان را به فروش برسانند، در غیر این صورت جذب او برای آنها غیرممکن خواهد بود. 

1899577

حالا روزنامه اسپورت خبر داده که فلیکس هم نهایت تلاشش را به کار گرفته تا بتواند در همین پنجره نقل و انتقالاتی راهی بارسا شود. او به مدیران اتلتیکو مادرید هشدار داده که یا باید با پیوستنش به بارسا موافقت کنند یا او حاضر به ترک این باشگاه نخواهد بود. 

این در حالی است که اتلتیکو امیدوار بود که این بازیکن را به هر شکل ممکن در این تابستان به فروش برساند تا مجبور به پرداخت دستمزدش نباشد و در عین حال سودی از محل فروش او به دست آورد. 

این شرایط و شرطی که فلیکس برای اتلتیکو گذاشته ممکن است کار بارسا را آسان کند اما در عین حال، این احتمال وجود دارد که باعث خشم و عصبانیت مدیران این باشگاه مادریدی و دشوارتر شدن شرایط شود.

دیدگاه‌ها