کد خبر : 1951887 | 29 تیر 1402 ساعت 13:33 | 33.5K بازدید | 1 دیدگاه

مقصد غیرمنتظره ستاره تیم ملی ایتالیا

متیو رتگی، مهاجم تیم ملی ایتالیا، برای پیوستن به جنوا با مدیران این باشگاه به توافق رسیده است.

مقصد غیرمنتظره ستاره تیم ملی ایتالیا

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن 24 ساله زمستان سال گذشته برای اولین بار توسط روبرتو مانچینی به تیم ملی ایتالیا دعوت شد. او با گلزنی در دو دیدار نخست خود مقابل انگلیس و مالت به شهرت و محبوبیت بالایی دست یافت تا مشتریان خوبی برای خود دست و پا کند.

متئو رِتِگی، بازیکن ایتالیایی-آرژانتینی که فصل گذشته برای تیگره آرژانتین بازی می کرد در اوایل نقل و انتقالات تابستانی مورد توجه چند باشگاه بزرگ سری A از جمله اینترمیلان قرار داشت اما طی هفته ای اخیر جنوا به جدی ترین مشتری او تبدیل شد.

این بازیکن و همراهانش روز گذشته جلسه مهمی با مدیران جنوا داشت؛ جایی که طرفین ابهامات قبلی را برطرف کرده و به توافقات نهایی برای عقد قرارداد دست یافتند.

1899969

به گزارش فوتبال ایتالیا، بر اساس این توافق رتگی با 15 میلیون یورو بعلاوه آپشن‌های اضافه که در قراردادش گنجانده خواهد شد به تیم تازه صعود کرده جنوا می پیوندد؛ تیمی که دو فصل پیش به سری B سقوط کرد و در عرض یک فصل دوباره به سری A برگشت.

رتگی که نیمی از مالکیتش در اختیار باشگاه بوکاجونیورز قرار دارد، فصل گذشته در 20 بازی برای تیگره در لیگ حرفه ای آرژانتین به میدان رفت و موفق زدن 11 گل و ثبت یک پاس گل شد.

دیدگاه‌ها