کد خبر : 1951899 | 29 تیر 1402 ساعت 14:29 | 44.9K بازدید | 12 دیدگاه

کرکیچ: درخشش و گلزنی‌هایم کسی را خوشحال نمی‌کرد!

ستاره سابق بارسا: در رختکن به من حسادت می‌کردند!

بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، از روزهایی صحبت کرد که تنها 17 سال داشت و با هجمه های بی رحمانه ای مواجه بود.

ستاره سابق بارسا: در رختکن به من حسادت می‌کردند!

به گزارش "ورزش سه"، بویان کرکیچ، ستاره سابق بارسلونا، بعد از مصدومیت طولانی مدتی که داشت، ترجیح داد در سن 32 سالگی و بعد از 15 سال به دوران حرفه ای خود پایان دهد. او اگرچه خداحافظی زودهنگامی از فوتبال داشت اما معتقد است که به آن چه می خواسته در این دوران دست یافته است.

کرکیچ که در سال‌های پایانی فوتبالش برای استوک سیتی، ماینتس، آلاوس، مونترال ایمپکت و ویسل بازی کرد در گفت و گو با اتلتیک در مورد این دوران گفت: "در این مدت احساس تنهایی بیشتری می کردم. به ویژه زمانی که در امریکا و ژاپن بازی می کردم کاملا این حس را داشتم."

1899987

بویان در 17 سالگی به تیم اصلی بارسلونا راه یافت و با درخشش در این تیم رکوردهای مختلفی را به نام خود ثبت کرد. او برای یورو 2008 به تیم ملی اسپانیا دعوت شد اما به دلیل بیماری آن را رد کرد که حواشی زیادی برایش به همراه داشت.

بویان در مصاحبه خود با اشاره به آن دوران سخت گفت: "فشار بی رحمانه ای از سوی رسانه ها وجود داشت. آنها متوجه نبودند نه گفتن این پسر 17 ساله کاتالانی ربطی به سیاست ندارد. من بچه ای بودم که نمی توانستم آن همه فشار را تحمل کنم."

1899988

او در مورد رقابت با فوق ستاره هایی چون رونالدینیو، ساموئل اتوائو و تیری آنری گفت: "در آن مقطع رقابت بسیار سنگینی وجود داشت. پیشرفت سریع و قابل توجه من باعث حسادت برخی ها در رختکن می شد. در آن فصل من به عنوان یک بازیکن جوان شروع به گلزنی و درخشش کردم و این هم تیمی ها و رقبایم را خوشحال نمی کرد و این مثل فشار نابود کننده رسانه ها کار من را در آن مقطع خیلی سخت کرده بود."

دیدگاه‌ها