کد خبر : 1951900 | 29 تیر 1402 ساعت 14:30 | 179.4K بازدید | 67 دیدگاه

بازی حساس در سوپرلیگ چین؛

یک ایرانی انتقام پرسپولیس را از لوکادیا می‌گیرد!

این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.

یک ایرانی انتقام پرسپولیس را از لوکادیا می‌گیرد!

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار از آن جهت اهمیت دارد که شانگهای در صورت پیروزی فاصله خود با تیم دوم را روی عدد 9 حفظ خواهند کرد و شرایط مساعدی در آستانه دربی سرنوشت‌ساز مقابل شانگهای شنهوآ خواهد داشت.

شانگهای پورت پس از 17 بازی با 40 امتیاز صدرنشین است و شاگردان خاویر پریرا گزینه اول قهرمانی محسوب می‌شوند اما سه بازی پیش رو از اهمیت زیادی برای آنها برخوردار است و اگر بتوانند در 20 بازی به 49 امتیاز برسند، گام بلندی برای قهرمانی برخواهند داشت. چرا که به زودی با شروع لیگ قهرمانان، احتمالا این تیم با فشردگی مسابقات مواجه می‌شود و احتمال از دست دادن امتیاز خواهد داشت.

این هفته آنها در حالی مقابل کانگژو لاینز قرار خواهند گرفت که در ترکیب تیم حریف، یورگن لوکادیا، مهاجم هلندی و سابق پرسپولیس حضور دارد. لوکادیا که این فصل شش گل برای کانگژو به ثمر رسانده، همچنان نامی جنجالی در فوتبال ایران محسوب می‌شود چرا که با ترک ناگهانی اردوی پرسپولیس، این تیم را در موقعیت دشواری قرار داد و چالشی بزرگ برای قرمزها رقم زد.

1899991

با این حال اکنون او برابر تیمی قرار خواهد گرفت که یک چهره ایرانی را در کادر خود دارد. جهانیار محبی که نامی آشنا در فوتبال چین محسوب می‌شود، این بار در کنار خاویر پریرا حضور دارد و در کادرفنی او، به دنبال کسب جام قهرمانی است.

البته تیم جهانیار تفاوت بسیار زیادی با تیم یورگن لوکادیا دارد و آنها با 19 اختلاف امتیاز در جدول، عملا غیرقابل مقایسه هستند و اهداف متفاوتی هم دارند اما به هر حال پیروزی شانگهای پورت با حضور جهانیار محبی، شکست تلخی برابر یورگن لوکادیا خواهد بود.

لوکادیا که ممکن است به دلیل فسخ غیرقانونی قرارداد، به زودی در دادگاه فیفا محکوم شود، ممکن است با شکست در این بازی، به رتبه‌های پایینی جدول در سوپرلیگ چین هم سقوط کند. جالب است که این مهاجم هلندی با از دست دادن جایگاهش در تیم صدرنشین لیگ برتر ایران، حالا به تیمی در رتبه یازدهم لیگ چین رفته و مشتری بهتری پیدا نکرده است.

1899992

از آن سو قهرمانی سوپرلیگ برای جهانیار با پیروزی برابر لوکادیا شیرین‌تر خواهد شد چرا که به زعم این مربی ایرانی، اقدام لوکادیا به نوعی ناجوانمردی در حق پرسپولیس بوده است.

این دیدار از ساعت 15:05 فردا (جمعه) برگزار می‌شود و باتوجه به پیروزی شانگهای شنهوآ در بازی این هفته، شانگهای پورت نیاز مبرمی به برد در این بازی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها