کد خبر : 1951901 | 29 تیر 1402 ساعت 14:30 | 101.6K بازدید | 80 دیدگاه

جمع بارسایی‌ها در میامی جمع شد

اینیستا اوکی داد: بارسای رویایی گواردیولا در میامی

آندرس اینیستا نیز با اینتر میامی به توافق اولیه رسیده و قرار است در این تیم به جمع لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا اضافه شود.

اینیستا اوکی داد: بارسای رویایی گواردیولا در میامی

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا چند روز پیش به حضور پنج ساله خود در ویسل کوبه ژاپن پایان داد و بعد از بازی با ساپورو طی مراسمی احساسی با هواداران خداحافظی کرد. او با وجود 39 سال سن، هنوز دوست دارد به بازی کردن ادامه دهد و دو مقصد احتمالی پیش رویش قرار دارد.

1894394

چندی پیش سرمربی آرژانتینوس جونیورز از اینیستا خواسته بود تا در این تیم بازی کند، اما به نظر نمی‌رسد که اسطوره بارسلونا تمایلی به حضور در تیم هم‌باشگاهی سابقش، گابریل میلیتو، داشته باشد. اینترمیامی یا حضور در لیگ عربستان، دوراهی فعلی اینیستا برای ادامه فوتبالش محسوب می‌شود.

1899994

طبق اعلام رسانه‌های اسپانیایی، مقصد بعدی اینیستا اینتر میامی خواهد بود و او با باشگاهی که لیونل مسی، سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا را نیز جذب کرده، به توافق اولیه نیز رسیده است.

انتقالی که اگر نهایی شود، به نوعی بارسلونای رویایی پپ گواردیولا را تداعی خواهد کرد. بارسایی که با خط هافبکی متشکل از اینیستا، ژاوی و بوسکتس و لیونل مسی در جلو، اروپا را فتح کرد. از این جمع ژاوی بازنشسته شده و اکنون مربی بارسلوناست. حضور چهار بازیکن سابق بارسا در اینتر میامی، قطعا جذابیت جهانی این تیم را بیش از پیش نیز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها