کد خبر : 1951905 | 29 تیر 1402 ساعت 14:50 | 116.4K بازدید | 34 دیدگاه

گوشه‌گیری ادامه‌دار کیلیان

پاریس علیه امباپه: اتان هوای برادر را داشت (عکس)

کیلیان امباپه این روزها در تمرین پی اس جی تنهاتر از همیشه است و امروز نیز بیشتر همراه برادرش اتان دیده شد.

پاریس علیه امباپه: اتان هوای برادر را داشت (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اگر اشرف حکیمی را کنار بگذاریم، اتان امباپه در حال حاضر تنها دوست و همراه کیلیان در تمرینات پی اس جی است. ستاره فرانسوی که اخیرا اعلام کرد بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد تا خشم مدیران باشگاه را باعث شود، وضعیتی کاملا مبهم در تیم دارد. 

او در یک مصاحبه نیز گفت که پی اس جی جاه طلبی لازم را ندارد و در این تیم نمی تواند برنده توپ طلا شود. اظهاراتی که باعث شد 6 بازیکن تیم رسما از او به مدیران باشگاه گلایه کنند.

1900000
1900001

امباپه از سه روز پیش به تمرینات پیش فصل پی اس جی اضافه شده و این تیم هفته بعد راهی تور ژاپن خواهد شد در حالی که طبق ادعای رسانه‌های فرانسوی، احتمال اینکه امباپه در این تور حاضر نباشد، بالاست و باشگاه هنوز 100درصد مطمئن نیست که کیلیان در تور خواهد بود یا خیر. تصمیم نهایی با خود بازیکن است و او که تقریبا 10 روز دیگر فرصت دارد قراردادش را تمدید کند یا از پی اس جی برود، شاید غایب بزرگ تور ژاپن پاریسی ها لقب بگیرد.

1900002

در تمرین امروز نیز او بیشتر در کنار برادرش اتان حضور داشت و با او حرف می زد و می خندید. تصاویری از او کنار وراتی و نیمار نیز منتشر شده و آنجا نیز در حال خندیدن است. با این حال رسانه های فرانسوی نوشته اند که امباپه این روزها در بیشتر دقایق تمرین تقریبا تنهاست و صمیمیت سابق بین او و هم‌تیمی‌هایش دیده نمی‌شود. او امروز همچنین بیشتر ساکت بود و حرف نمی‌زد.

1900003

تیم فرانسوی تور پیش فصل خود را در ژاپن از سه روز دیگر آغاز می‌کند و در صورتی که معضل امباپه حل نشود، باید دید که آیا این بازیکن با بقیه هم‌تیمی‌های خود راهی ژاپن می‌شود یا خیر.

1899267

طبق ادعای سایت انگلیسی اتلتیک، اگر کیلیان امباپه تمدید نکند یا تصمیم به جدایی نگیرد، پاری سن ژرمن این احتمال را رد نمی‌کند که فصل آینده نیمکت نشین شده یا حتی به سکوها تبعید شود.

بدون شک، این یک اقدام جدی و سختگیرانه خواهد بود، زیرا تیم تحت رهبری لوئیس انریکه نمی‌تواند روی یکی از بهترین بازیکنان جهان حساب کند و شانس خود را برای کسب مهم‌ترین عناوین از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها