کد خبر : 1951947 | 29 تیر 1402 ساعت 20:18 | 51.9K بازدید | 29 دیدگاه

الهلال روی رفیق طارمی دست گذاشت

الهلال عربستان پیشنهاد خود را برای جذب لوئیز دیاز، ستاره لیورپول، آماده کرده است.

الهلال روی رفیق طارمی دست گذاشت

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه رکورد پرتغال، الهلال عربستان با توجه به درخواست ژرژ ژسوس، سرمربی خود، علاقه‌مند به عقد قرارداد با لوئیز دیاز در تابستان امسال است.

این روزنامه پرتغالی تایید کرد که الهلال آماده است پیشنهادی 50 میلیون یورویی برای جذب لوئیز دیاز به لیورپول ارائه کند.

رکورد با تاکید بر اینکه یک باشگاه عربستانی دیگر برای خرید لوئیز دیاز با الهلال رقابت می‌کند، اعلام کرد که بعید است لیورپول با فروش دیاز با مبلغ فوق موافقت کند، به خصوص که او یکی از عناصر اصلی قرمزها محسوب می‌شود.

1830682

روزنامه انگلیسی «اتلتیک» نیز تایید کرد که لیورپول قصد دارد هر پیشنهادی را که برای این بازیکن، که تنها 18 ماه پیش به این باشگاه انگلیسی پیوسته، ارائه شد، رد کند. این نشریه همچنین عنوان کرد که قرمزها نمی‌خواهند هیچ‌یک از بازیکنان اصلی خود در خط حمله را بفروشند.

با این شرایط هیچ نشانه‌ای مبنی بر علاقه دیاز برای انتقال به عربستان وجود ندارد و او پس از مصدومیتی که در فصل گذشته دچار آن شده بود، در فصل جدید جزء برنامه‌های یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، خواهد بود.

این گزارش تایید کرد که لیورپول ارزش دیاز را بیش از 50 میلیون یورو ارزیابی می‌کند که الهلال مشتاقانه منتظر ارائه آن در ازای دریافت خدمات این بازیکن است.

دیاز که پیش از این در پورتو حضور داشت و هم‌بازی مهدی طارمی بود، در ژانویه 2021 با مبلغی در حدود 50 میلیون پوند به لیورپول پیوست و تا تابستان 2027 با قرمزها قرارداد دارد. او فصل گذشته به دلیل مصدومیت از ترکیب لیورپول دور شد و تنها 20 بازی در رقابت‌های مختلف حضور داشت.

دیدگاه‌ها