کد خبر : 1951948 | 29 تیر 1402 ساعت 20:27 | 62K بازدید | 30 دیدگاه

پاسخ خرید آرسنال به هواداران چلسی: زدم وسط خال!

کای هاورتز، خرید جدید آرسنال، به هواداران تیم سابقش، چلسی، که او را به دلیل نمایش ضعیفی که در یک چالش شوت و ضربه والی داشت مسخره کرده بودند پاسخ داد.

پاسخ خرید آرسنال به هواداران چلسی: زدم وسط خال!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی میکل آرتتا با قراردادی 75 میلیون یورو کای هاورتز را به خدمت گرفت، بازیکنی که در دوران 3 ساله پر فراز و نشیب حضورش در چلسی هرگز نتوانسته بود عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته باشد خیلی‌ها با این خرید آرسنال موافق نبودند.

اما هواداران چلسی به دلیل دیگری از دست بازیکن آلمانی سابق‌شان عصبانی بودند و با توجه به انتقال او به رقیب همشهری او را خائن می‌دانستند. هواداران چلسی در طول تابستان هر گاه که هاورتز با پیراهن آرسنال ظاهر می‌شود به او حمله کرده و گاهی مسخره‌اش می‌کنند.

1900064

هاورتز هفته گذشته در جریان تساوی 1-1 آرسنال مقابل نورنبرگ در یک بازی دوستانه برای اولین بار با پیراهن آرسنال به میدان رفت. او سپس در آمریکا در چالش شوت و ضربه والی شرکت کرد. او در این برنامه ضعیف ظاهر شد و نتوانست حتی یک گل به ثمر برساند.

هواداران چلسی فرصت را برای مسخره کردن این بازیکن آلمانی مناسب دیدند. اما هاورتز منتظر ماند تا کمی بعد در بازی دوستانه آرسنال مقابل منتخب لیگ MLS به میدان برود. توپچی‌ها در این مسابقه 5-0 به پیروزی رسیدند و هاورتز اولین گل خود برای آرسنال را به ثمر رساند. جالب این بود که این گل با یک ضربه والی به ثمر رسید.

1900065

او سپس برای پاسخ دادن به هواداران چلسی که مسخره‌اش کرده بودند عکسی از خودش در حال به ثمر رساندن این گل را منتشر کرد و با اموجی خنده گفت که دقیقا به هدف زده است.

دیدگاه‌ها