کد خبر : 1951953 | 29 تیر 1402 ساعت 21:29 | 46.3K بازدید | 16 دیدگاه

موسی دیابی به آستون ویلا می‌پیوندد

تیم سردار، مسی خود را از دست داد!

پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان، موسی دیابی راهی آستون ویلا خواهد شد.

تیم سردار، مسی خود را از دست داد!

به گزارش "ورزش سه"، باید موسی دیابی را بازیکن جدید آستون ویلا بدانیم. پس از رد پیشنهاد بزرگ عربستان و باشگاه النصر، وینگر 24 ساله و فرانسوی لورکوزن ترجیح داد تا راهی لیگ جزیره شود. ارزش این معامله، بیش از 50 میلیون یورو برآورد شده است.

فابریزیو رومانو گزارش می‌دهد که دیابی با مطالعه پروژه اونای امری در ویلا، پیشنهاد این تیم را پذیرفت و چند روز پیش پاسخ مثبت خود را به مدیران این باشگاه داده بود.

دیابی مورد توجه النصر قرار گرفته بود، اما تصمیم گرفت به لیگ برتر برود. آستون ویلا، پس از اطمینان از بازگشت خود به مسابقات اروپایی در فصل گذشته، در تمام تابستان به دنبال خرید این بازیکن 24 ساله بوده است.

منچستریونایتد، نیوکاسل و آرسنال همگی در گذشته با این بازیکن فرانسوی در ارتباط بوده‌اند، اما این آستون ویلاست که برنده مسابقه برای جذب وینگر فرانسوی شده است.

1900074

شاگردان امری در این فصل در لیگ کنفرانس اروپا شرکت خواهند کرد و در مرحله پلی آف وارد این رقابت‌ها خواهند شد. در اوایل این ماه، گزارش شده بود که دیابی به دلیل تمایلش برای بازی در لیگ قهرمانان اروپا در مورد این انتقال شک دارد. با وجود این تردیدها، او اکنون در آستانه تبدیل شدن به سومین خرید تابستانی ویلاست.

دیابی با زدن 14 گل و دادن 11 پاس گل در 48 بازی، پس از یک فصل تاثیرگذار در آلمان، به لیگ برتر خواهد رسید. او همچنین 9 بازی ملی برای فرانسه دارد، اما در جام جهانی قطر در ترکیب خروس‌ها حضور نداشت.

1851470

علاوه بر این، دیابی یکی از رقبای جدی آزمون در لورکوزن بود، ولی حالا با جدایی این بازیکن مهم و تأثیرگذار، سردار می‌تواند امید زیادی به حضور در ترکیب اصلی بایر داشته باشد.

دیدگاه‌ها