کد خبر : 1951958 | 29 تیر 1402 ساعت 22:07 | 18.1K بازدید | 8 دیدگاه

آنچلوتی: مربی رئالم و درباره برزیل صحبت نمی‌کنم

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در یک نشست خبری بار دیگر از صحبت کردن درباره کیلیان امباپه خودداری کرد و گفت او بازیکن تیم دیگری است.

آنچلوتی: مربی رئالم و درباره برزیل صحبت نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه آینده کیلیان امباپه و احتمال جدایی او از پاری سن ژرمن و انتقالش به رئال مادرید به یکی از مهم‌ترین داستان‌های نقل و انتقالات تابستانی فوتبال تبدیل شده کارلو آنچلوتی با اصرار بر یک موضع اخلاقی همچنان از صحبت کردن درباره ستاره فرانسوی خودداری می‌کند.

رئال مادرید که برای برگزاری تور تابستانی راهی ایالات متحده شده وارد شهر لس‌آنجلس شد. آنچلوتی دقایقی پیش از آنکه رئال اولین تمرین خود در این شهر را برگزار کند در یک نشست خبری شرکت کرد تا به سوالات خبرنگاران پاسخ دهد.

1900094

از سرمربی رئال پرسیده شد که چرا رئال مادرید که کریم بنزما را از دست داد تا این لحظه در خط حمله فقط خوسلو را به ترکیب خود اضافه کرده است. آنچلوتی با اعلام اینکه تیمش با شرایط فعلی قادر به رقابت در بالاترین سطح خواهد بود گفت: "من تیمم را ستایش می‌کنم. ما الان تیمی داریم که بهتر از تیم سال گذشته است. رئال می‌تواند سال آینده هم برای فتح همه جام‌ها در بالاترین سطح رقابت کند، حتی اگر فقط یک شماره 9 در تیم داشته باشد".

وقتی از کارلتو درباره آردا گولر، پدیده ترکیه‌ای که اخیرا به رئال پیوست، پرسیده شد او گفت: "آردا گولر کیفیت بالایی دارد. من مطمئنم هواداران رئال از بازی او حسابی لذت خواهند برد".

1900095

نوبت به سوال مهم این روزها و احتمال پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید رسید. آنچلوتی گفت: "من به هیچ وجه درباره بازیکنانی که در رئال مادرید نیستند صحبت نمی‌کنم. من می‌توانم درباره بلینگام و آردا گولر و فران گارسیا و براهیم دیاز که قوی‌تر و بهتر از میلان به رئال برگشته صحبت کنم. صحبت کردن درباره بازیکنی که در رئال حضور ندارد به نظر من صحیح نیست".

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره به دست گرفتن سکان هدایت تیم ملی برزیل گفت:  من به هیچ وجه درباره برزیل صحبت نمی‌کنم. من سرمربی رئال مادرید هستم و اینجا می‌مانم. دیگر درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد. من قرارداد دارم و به آن پایبندم. سال آینده خواهیم دید چه پیش می‌آید".

دیدگاه‌ها