کد خبر : 1951972 | 30 تیر 1402 ساعت 01:23 | 4.9K بازدید | 1 دیدگاه

اردوی تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در آذربایجان

تیم‌های ملی کشتی آزاد و فرنگی ترکمنستان که خود را برای شرکت در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف آماده می‌کنند، هم‌اکنون در آذربایجان اردو زده‌اند.

اردوی تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در آذربایجان

به گزارش "ورزش سه" به نقل از تسنیم، چند ماه پیش فدراسیون کشتی ترکمنستان مدیریت کشتی خود در هر دو بخش آزاد و فرنگی را به رضا یزدانی دارنده دو مدال طلا و دو برنز کشتی آزاد جهان محول کرد و مسئولیت تمام امور را به او سپرد و او هم کادری تمام ایرانی را برای تیم‌های ملی کشتی این کشور انتخاب کرد.

براین اساس، رضا یزدانی هادی حبیبی را به‌عنوان سرمربی بزرگسالان، محمود اسماعیل‌پور را به‌عنوان سرمربی جوانان و اصغر بذری را به‌عنوان سرمربی نوجوانان کشتی آزاد ترکمنستان و مهدی علیاری را به‌عنوان سرمربی تیم ملی بزرگسالان کشتی فرنگی این کشور انتخاب کرد و آنها فعالیت خود را در ترکمنستان آغاز کردند.

ترکمنستان که برای رسیدن به سطح اول کشتی آسیا راه زیادی در پیش دارد، امسال در مسابقات جهانی رده‌های سنی مختلف چند نماینده خواهد داشت. آنها با چهار پنج کشتی‌گیر بزرگسال نیز در پیکارهای جهانی 2023 بلگراد شرکت می‌کنند.

اکنون اردوی مشترک تیم‌های ملی کشتی ترکمنستان در هر دو رشته آزاد و فرنگی در باکوی آذربایجان در حال برگزاری است. این اردو تا آغاز مسابقات جهانی نوجوانان جهان که حدوداً دو هفته دیگر در ترکیه برگزار می‌شود، در باکو ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها