کد خبر : 1951974 | 30 تیر 1402 ساعت 03:30 | 32.3K بازدید | 8 دیدگاه

دیه‌گو سیمئونه تاتنهام را به تکاپو انداخت!

بعد از جدی شدن مذاکرات انتقال پی‌یر امیل هویبرگ به اتلتیکو مادرید، تاتنهام مشغول مذاکره با جانشینان این بازیکن است.

دیه‌گو سیمئونه تاتنهام را به تکاپو انداخت!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در حال شناسایی گزینه‌های خود برای خط هافبک است، زیرا پی‌یر امیل هویبرگ در حال پیوستن به اتلتیکومادرید است. هویبرگ یکی از مهمترین اهداف نقل و انتقالات تابستانی اتلتیکو به حساب می‌آید و احتمالا به زودی به این تیم می‌پیوندد.

باشگاه لندنی به دو تن از ستاره‌های لیگ برتر، کانر گلگر از چلسی و داگلاس لوئیز  از استون ویلا علاقه دارد، همچنین گفته می‌شود که آنها گابری ویگا، بازیکن جوان سلتاویگو را هم به عنوان یک گزینه در نظر دارند.

تاتنهام ممکن است برای مذاکره با گلگر مجبور به رقابت با نیوکسل شود که یکی از مشتریان این بازیکن است.

باشگاه چلسی تمایلی به اجازه دادن به کانر گلگر برای ترک تیم ندارد، زیرا نمی‌خواهد رقبای خود در لیگ برتر را تقویت کند اما اگر آبی‌ها بتوانند مویزس کایسدو را بدست آورند، ممکن است شرایط تغییر کند.

داگلاس لوئیز ممکن است برای پوستکوگلو و تیمش جذاب‌تر باشد، اما همچنان نمی‌دانیم آیا اونای امری مایل به فروش این برزیلی است یا خیر، لوئیز در فصل گذشته قرارداد جدیدی به مدت چهار ساله را در ویلا پارک امضا کرد، پس از اینکه باشگاه پیشنهاد 25 میلیون پوندی آرسنال را رد کرد.

گابری ویگا به نظر می‌آید توسط تاتنهام مورد ارزیابی قرار گرفته است اما گزارشات نشان می‌دهند که آنها ممکن است ترجیح دهند تجربه در لیگ برتر را به عنوان ملاک اصلی انتخاب بازیکن لحاظ کنند.

دیدگاه‌ها