کد خبر : 1951977 | 30 تیر 1402 ساعت 04:30 | 74.7K بازدید | 44 دیدگاه

خط میانی آرسنال با این انتقال کهکشانی می‌شود

آرسنال در حال آماده‌سازی یک پیشنهاد برای خرید فوق ستاره آلمانی بایرن مونیخ است.

خط میانی آرسنال با این انتقال کهکشانی می‌شود

به  گزارش "ورزش سه"، آرسنال به مدت طولانی به یوشوا کیمیش علاقه‌مند بوده‌ و اکنون ممکن است او را با یک معامله بسیار خوب خریداری کند.

توپچی‌ها در حال حاضر در آمریکا حضور دارند. دکلان رایس، یورین تیمبر و کای هاورتز مجموعا با قیمت حدود 200 میلیون پوند به این تیم پیوسته‌اند، در حالی که میکل آرتتا تأکید کرده‌ است که ممکن است تغییرات بیشتری در ترکیب تیم انجام شود. همچنین این شایعات وجود دارند که توماس پارتی نیز ممکن است از آرسنال جدا شود.

کیکر اعلام کرده‌است که بایرن مونیخ دیگر یوشوا کیمیش را به عنوان یک بازیکن غیرقابل فروش نمی‌بیند و قیمت این سوپراستار حدود 51 میلیون پوند تعیین شده‌است.

او ابتدا به عنوان یک دفاع راست در بایرن شناخته شد، اما پس از جدایی تیاگو آلکانتارا، کیمیش به جایگزین این بازیکن در میانه میدان تبدیل شد. و با بهبود عملکرد خود در این پست در چند سال گذشته کمکی زیادی به قهرمانی های پیاپی بایرن در بوندسلیگا کرده است.

نمایش‌های درخشان او باعث شده باشگاه‌های زیادی به دنبال خرید او باشند و در این بین، میکل آرتتا، سرمربی آرسنال، هم علاقه‌مند به این ملی‌پوش آلمانی است.

یوشوا کیمیش می‌تواند در خط هافبک همراه با دکلان رایس قرار گیرد که می‌تواند کیفیت فوق‌العاده‌ای به خط میانی توپچی‌ها بدهد.

اگرچه اضافه کردن یوشوا کیمیش به ترکیب تیم شگفت‌انگیز خواهد بود، اما آرسنال تنها تیمی نیست که به این بازیکن آلمانی علاقه دارد. منچسترسیتی نیز می‌تواند با بایرن مونیخ معامله‌ای انجام دهد و در ازای آن، کایل واکر یا ژوآئو کانسلو را به آن‌ها بفروشد. بارسلونا و منچستر یونایتد نیز از دنبال کنندگان این بازیکن هستند.

1854077

دیدگاه‌ها