کد خبر : 1951980 | 30 تیر 1402 ساعت 06:30 | 61.1K بازدید | 10 دیدگاه

نخواستنی‌ترین هافبک برزیل دوباره قرض داده می‌شود

آرتور، هافبک برزیلی یوونتوس، در حال توافق با فیورنتینا برای پیوستن به این تیم است.

نخواستنی‌ترین هافبک برزیل دوباره قرض داده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، آرتور ملو در یک قدمی رسیدن به فیورنتیناست. تماس‌ بین دو باشگاه یوونتوس و فیورنتینا صورت گرفته تا یک انتقال قرضی دو میلیونی شامل یک بند خرید صورت بگیرد. دو باشگاه به مبلغی نزدیک شده اند که فیورنتینا را قادر به خرید بازیکن سابق لیورپول می‌کند. طرفین همچنان بر سر بند های قرارداد مشغول مذاکره هستند.

طبق مذاکره دو طرف، قرار بر این شده که در دوران حضور قرضی آرتور در فیورنتینا هر باشگاه 50 درصد حقوق او را پرداخت کند.

وینچنزو ایتالیانو، سرمربی فیورنتینا، در روزهای اخیر به طور صریح خرید بازیکن برزیلی را تأیید کرده: "همه دوست دارند آرتور را اینجا ببینند، ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. چون بازار عجیب است و هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد. آرتور بدون شک بازیکن قوی و مرتبه بالایی است." 

این مهر تاییدی بر خرید آرتور به حساب می‌آید، در حدی که فیورنتینا ماکسیم لوپز بازیکن ساسولو را رها کرده‌ تا تمام وقت خود را بر روی خرید هافبک یووه بگذارند.

آرتور در سال 2018 از گرمیو به بارسا پیوستۀ، اما نتوانست انتظارات را برآورده کند و به یووه فروخته شد. او در یوونتوس هم موفق نبود و این باشگاه فصل قبل او را به لیورپول قرض داد اما در این تیم هم یک نیمکت‌نشین همیشگی بود و اکنون بار دیگر یووه تصمیم به انتقال قرضی او گرفته است.

دیدگاه‌ها