کد خبر : 1951982 | 30 تیر 1402 ساعت 07:30 | 41.5K بازدید | 8 دیدگاه

این خرید کار نویر را سخت می‌کند

اولیور بائومن، گلر هوفنهایم، گزینه مد نظر بایرن برای دروازه این تیم است.

این خرید کار نویر را سخت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، اولیور بائومن یکی از نامزدهای احتمالی برای پیوستن به باشگاه بایرن مونیخ است. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که آینده یان زومر، دروازه‌بان سوئیسی، هنوز مشخص نیست، زیرا او برای حضور در مسابقات یورو ۲۰۲۴ نیاز به بازی کردن دارد، اما نمی‌تواند در صورت بازگشت مانوئل نویر، با او برای رسیدن به ترکیب اصلی رقابت کند.

بائومن ۱۲ ماه دیگر با هوفنهایم قرارداد دارد اما پیش از نیز شایعات پیوستن او به بایرن مونیخ مطرح بوده است، حتی قبل از اینکه زومر از مونشن‌گلادباخ به آن‌ها بپیوندد. با توجه به اینکه اینتر نیز قصد دارد زومر را به عنوان جایگزین آندره اونانا به خدمت بگیرد، انتظار می‌رود بایرن مونیخ تابستان امسال یک دروازه‌بان دیگر برای رقابت با نویر به خدمت بگیرد و حضور بائومن باتجربه می‌کند چالشی برای نویر باشد که در چند اخیر مصدومیت‌های زیادی را پشت سر گذاشته است.

اما بایرن تنها تیمی نیست که به بائومن علاقه دارد. باشگاه‌های نیس و سویا نیز درباره این دروازه‌بان آلمانی پرس‌وجو کرده‌اند، اما هنوز مذاکرات جدی برای این گلر آغاز نشده است. همچنین این امکان وجود دارد که بائومن ۳۳ ساله که تاکنون در ۳۳۰ بازی برای هوفنهایم به میدان رفته است، قرارداد خود را تمدید کند.

دیدگاه‌ها