کد خبر : 1952008 | 30 تیر 1402 ساعت 09:54 | 24.7K بازدید | 15 دیدگاه

بارسا برای تکرار قهرمانی 200 درصد تلاش می‌کند!

اینیگو مارتینز، مدافع جدید بارسلونا، می‌‌گوید او و همبازیانش در فصل پیش‌رو رویاهای بزرگی خواهند داشت.

بارسا برای تکرار قهرمانی 200 درصد تلاش می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اینیگو مارتینز، مدافع بارسلونا، در مصاحبه جدیدش توضیح می‌دهد هیچ شکی ندارد که خودش و همبازیانش تلاش می‌کنند تا قهرمانی لالیگا را دوباره تکرار کنند.

اینیگو مارتینز در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه بارسلونا گفت: "بارسا این فصل برای تکرار قهرمانی 200 درصد تلاش می‌کند و فصلی هیجان انگیز با تیمی جوان و جاه طلب خواهیم داشت‌. من برای پیراهن بارسلونا همه چیزم را می‌گذارم."

او درباره جدایی از اتلتیک بیلبائو در 32 سالگی توضیح داد: "در پایان، نقطه‌ای فرا می‌رسد که شما نیاز به تغییر دارید. اعتمادی که بارسا از همان اولین تماس داد، کمک کرد قدمی بردارم که دشوار است زیرا در جایی که مانند خانه است، احساس می‌کنید بسیار ارزشمند و دوست‌داشتنی هستید. حقیقت این است که با خوشحالی و اشتیاق ملاقات با افراد جدید، شهری دیگر، سبک زندگی دیگر به اینجا آمدم. برای شروع مرحله جدیدم بسیار هیجان‌زده‌‌ام."

او درباره رویارویی با بارسلونا به عنوان بازیکن اتلتیک بیلبائو گفت: "هر بار که به نوکمپ می‌آمدم، سختی زیادی را تجربه می‌کردم و به نظر می‌رسید که آن بازی‌ها قرار نیست تمام شود. من که یک مدافع هستم می‌توانم این را تایید کنم. حقیقت این است که دیدن بازی بارسا لذت بخش است."

او درمورد حضور در ترکیب بارسلونا همچنین گفت: "می‌توانم با کارهایی که انجام می‌دهم به تیم کمک کنم. اینجا حضور دارم که به بارسا کمک کنم. چند سالی است که اینگونه بازی می‌کنم. در فصل قبل فکر می‌کنم ما بعد از بارسا تیمی بودیم که از جلوی زمین دفاع می‌کرد. فکر می‌کنم هیچ مشکلی نخواهم داشت، زیرا قبلاً با ایده‌ای که بارسا بازی می‌کرد، آشنا شده‌ام."

1900164

دیدگاه‌ها