کد خبر : 1952020 | 30 تیر 1402 ساعت 11:45 | 44.4K بازدید | 14 دیدگاه

سرقت بزرگ: ستاره PSG را بستند و طلاهایش را بردند!

جانلوییجی دوناروما، دروازه‌بان پاری سن ژرمن، در خانه‌اش هدف حمله سارقان قرار گرفت.

سرقت بزرگ: ستاره PSG را بستند و طلاهایش را بردند!

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما فصل خوبی را در پاری سن ژرمن سپری نکرد و با انتقادات بسیاری در طول فصل گذشته از سوی هواداران و رسانه‌ها روبرو شد. 

در حالی که انتظار می‌رفت این بازیکن پس از پیوستن به پی اس جی به یکی از مهره‎‌های کلیدی این تیم تبدیل شود، شرایط به شکل دیگری پیش رفت و حالا احتمال جدایی او از این باشگاه هم وجود دارد. 

لوئیس انریکه، سرمربی جدید پاری سن ژرمن، به مدیران این باشگاه اعلام کرده که به او به عنوان دروازه‌بان اول تیمش اعتماد ندارد و به دنبال جذب بازیکنی است که بتواند این جایگاه را پر کند. 

1889454

اما این تنها دغدغه این روزهای دوناروما نیست چون Actu17 خبر داده که خانه این بازیکن در پاریس هدف حمله سارقان قرار گرفته و وسایلی به ارزش 500 هزار یورو به سرقت رفته است. 

این اتفاق در حالی رخ داده که او و همسرش در خانه حضور داشتند و سارقان با ورود به منزل، دست و پای آنها را بستند تا بتوانند با خیال راحت خانه را بررسی کنند. 

دوناروما و همسرش به هر شکل ممکن توانستند از خانه قرار کنند و ساعت 3:20 صبح به هتلی لوکس که در نزدیکی خانه آنها قرار دارد مراجعه کردند و کارمندان هتل هم پلیس را خبر کردند. 

این دو نفر سپس از سوی نیروهای امنیتی به بیمارستانی در همان نزدیکی برده شدند تا به شرایط آنها رسیدگی شود و هنوز اثری از سارقان توسط پلیس فرانسه به دست نیامده است.

دیدگاه‌ها