کد خبر : 1952043 | 30 تیر 1402 ساعت 13:23 | 11.5K بازدید | 6 دیدگاه

جدایی احتمالی کاوانی به مقصد لیگ آرژانتین

ادینسون کاوانی، ستاره سابق تیم فوتبال پاری سن ژرمن، در آستانه انتقال به آرژانتین قرار دارد.

جدایی احتمالی کاوانی به مقصد لیگ آرژانتین

به گزارش ورزش سه، کاوانی در اولین بازی تدارکاتی والنسیا در دوره آماده‌سازی پیش‌فصل شرکت نکرد و روز گذشته هم به دلیل ورم معده در تمرین خفاش‌ها حضور نیافت تا بسیاری از باشگاه‌ها با وجود اینکه این بازیکن تا فصل آینده با باشگاه اسپانیایی قرارداد دارد، تمایل خود را برای جذب او نشان بدهند.

در این بین بوکا جونیورز جدی‌ترین مشتری ادینسون کاوانی محسوب می‌شود؛ بوکا که پیش از این هم بارها علاقه خود را به جذب کاوانی 36 سال ابراز کرده بود، اکنون دوباره به دنبال جذب این بازیکن برای تقویت تیمی است که رویای قهرمانی لیبرتادورس را دارد.

بوکا به مرحله یک هشتم نهایی قهرمانی جام لیبرتادورس راه یافته و مشتاقانه منتظر است که برای هفتمین بار قهرمان شود و به رکورد ایندیپندینته آرژانتین که 7 بار قهرمان این رقابت‌ها شده است، دست پیدا کند.

در این شرایط، روزنامه Inbabi در گزارشی به شایعه انتقال کاوانی به آرژانتین پرداخت و اعلام کرد این بازیکن بیش از هر زمان دیگری به بوکا جونیورز نزدیک شده است.

کاوانی در سال 2011 با اروگوئه قهرمان کوپا آمریکا شد و همچنین با دانوبیو به عنوان قهرمان لیگ اروگوئه دست یافت. او سپس به اروپا رفت و با ناپولی قهرمان جام حذفی ایتالیا شد. او همچنین از سال 2013 تا 2020 در پاری سن ژرمن حضور داشت و همراه با این تیم تمام عناوین داخلی را کسب کرد.

دیدگاه‌ها