کد خبر : 1952044 | 30 تیر 1402 ساعت 13:40 | 52.8K بازدید | 26 دیدگاه

کلوپ می‌خواهد زودتر از شر این دو ستاره راحت شود!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از مدیران این باشگاه خواسته که زودتر جوردن هندرسون و فابینیو را بفروشند.

کلوپ می‌خواهد زودتر از شر این دو ستاره راحت شود!

به گزارش "ورزش سه"، تب خرید بازیکنان مطرح فوتبال اروپا در عربستان به لیورپول هم رسید و دو باشگاه الاتحاد و الاتفاق پیشنهادهای جذابی را به این باشگاه ارائه کردند.

حضور استیون جرارد در الاتفاق باعث شد که این باشگاه به صورت جدی به دنبال جذب هندرسون باشد و مذاکرات برای انتقال او به لیگ عربستان آغاز شده است. گفته می‌شود که توافق شخصی با او انجام شده و تنها توافق دو باشگاه بر سر مبلغ این انتقال باقی مانده است. 

1899930

باشگاه الاتحاد هم پیشنهادی را برای جذب فابینیو ارائه داد و هرچند برخی از رسانه‌های انگلیسی از اختلاف مدیران لیورپول و این باشگاه عربستانی خبر داده بودند اما احتمال انتقال این بازیکن به لیگ این کشور بسیار زیاد به نظر می‌رسد. 

حالا روزنامه انگلیسی سان خبر داده که کلوپ به مدیران لیورپول اعلام کرده که هرچه زودتر تکلیف جدایی این دو بازیکن را مشخص کنند و کار انتقال آنها به لیگ عربستان را نهایی کنند.

این مربی آلمانی امیدوار است که با مجموع درآمد 80 میلیون پوندی لیورپول از فروش هندرسون و فابینیو بتواند بازیکنان مدنظرش را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به خدمت بگیرد و می‌خواهد هرچه زودتر این کار انجام شود.

دیدگاه‌ها