کد خبر : 1952052 | 30 تیر 1402 ساعت 14:05 | 28.6K بازدید | 19 دیدگاه

خدا می‌داند کی وی ای ار بیاید

خیال فوتبال ایران با این اظهارنظر راحت شد!

نایب رئیس فدراسیون که تازه از فیفا برگشته درباره وی ای آر توضیح داد.

خیال فوتبال ایران با این اظهارنظر راحت شد!

به گزارش"ورزش سه" نایب رئیس فدراسیون فوتبال که به تازگی از سوئیس مقر فیفا بازگشته است رویکردی امیدوارانه به ورود و استفاده از کمک داور ویدئویی در فوتبال ایران دارد. محمد محمدنبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال همانطور که مهدی تاج گفته بود به سوئیس رفته بود و یکی از مهم‌ترین مسائلی که قرار بود او در این سفر پیگیری کند ماجرای ورود کمک داور ویدئویی به فوتبال ایران است: "آقای تاج هم اشاره کردند که در شرف حل شدن است. یکسری از همکاران در هفته گذشته ماموریت داشتند که پیگیری کنند. باید منتظر باشیم تا به تهران بیایند ببینیم چگونه پیش رفته است."  

یک خبرنگار از او می‌پرسد آیا وی ای آر می‌تواند بحران داوری در فوتبال ایران را حل کند؟ و نبی پاسخ می‌دهد: "کمک داور ویدئویی نه تنها در کیفیت قضاوت که در اتمسفر داخل استادیوم و حتی جامعه تاثیر دارد." و در ادامه می‌گوید: "این اتفاق خواهد افتاد."

او درباره اینکه چه زمانی این اتفاق شکل اجرایی خواهد گرفت می‌گوید: "باید این دوستان بیایند.باید تا شنبه صبر کنیم. کمک داور ویدئویی یک بخش تجهیزات است باید خریداری شود که دارد مراحلش طی شود که در فاز اول باید انجام شود و فاز دوم راه اندازی است که زمان می‌برد." او می‌گوید:" خدا می‌داند کی؟"  
براساس حرف‌های نبی تیمی از فدراسیون که قرار است شنبه به تهران برسند احتمالا خبرهای مهمی درباره مسئله VAR خواهند داشت.

دیدگاه‌ها