کد خبر : 1952066 | 30 تیر 1402 ساعت 14:43 | 6.9K بازدید | 6 دیدگاه

داوران در اردوی پیش فصل، دستمزدها اضافه می‌شود

وعده‌های قشنگ نبی به داوران لیگ برتر

دبیرکل فدراسیون فوتبال این دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ را از بهترین دوره‌ها دانست.

وعده‌های قشنگ نبی به داوران لیگ برتر

به گزارش"ورزش سه" دوره دانش افزایی داوران و کمک داوران لیگ امروز با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار شد. محمد مهدی نبی دبیرکل فدراسیون فوتبال هم که در اختتامیه حضور داشت به واسطه بازگشتش از سفر سوئیس مورد توجه خبرنگاران بود. او ابتدا درباره دوره دانش افزایی گفت: "همه ساله این دوره‌ها برگزار می‌شود. بخشی به خاطر وظیفه ذاتی کمیته داوران است و بخشی هم به خاطر به روز شدن داوران در لیگ برتر. این برای بالا بردن سطح آمادگی جسمانی و علمی داوری فوتبال است." 

ویدئو: 305970

او افزود: "به نظر من یکی از بهترین دوره‌ها بود. 91 نفری که در این دوره حضور داشتند از فیلتر کمیته داوران و امتیازبندی‌ها عبور کردند. امیدوارم در فصل جدید بتوانند با موفقیت لیگ را سوت بزنند." 

نبی در بخش دیگری گفت: "برای هر داوری از کشورمان در رده ملی و بین المللی موقعیتی به وجود می‌آید باید از آن حفاظت کنیم. تقویت داوران  وظیفه ما و کمیته داوران است."

دبیرکل فدراسیون فوتبال در راستای توجه بیشتر به داوری اضافه کرد: "شاهدیم که پیش از فصل، همه تیم‌ها اردوهای متعددی برگزار می‌کنند، حتی چنین اردوهایی البته با استاندارهای خاصی برای داوران نیز باید درنظر گرفته شود تا آمادگی کاملی برای مسابقات داشته باشند. این فضا را باید فراهم کنیم، چراکه فوتبال ما نیازمند به حداقل رسیدن اشتباهات داوری است."  

او همچنین گفت: در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز معمولا درخواست‌های مرتبط با داوری که توسط کمیته داوران مطرح می‌شود، نهایتا با کمی تغییرات به تصویب می‌‌رسد. موضوع حق الزحمه داوران نیز توسط افشاریان که عضوی از هیئت رئیسه است مطرح خواهد شد."

1900252

دیدگاه‌ها