کد خبر : 1952107 | 30 تیر 1402 ساعت 17:27 | 38.4K بازدید | 4 دیدگاه

انتقال مرد سال آسیا، مثل احمد نوراللهی (عکس)

مهاجم تیم ملی سوریه به همراه هافبک ایرانی از شباب الاهلی به الوحده منتقل شدند.

انتقال مرد سال آسیا، مثل احمد نوراللهی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شباب الاهلی در حالی فصل گذشته موفق شد به قهرمانی در لیگ برتر امارات دست پیدا کند که احمد نوراللهی را در خط میانی و عمر خربین را در رأس خط حمله داشت و توانست با نمایش تاثیرگذار این دو ستاره ایرانی و سوریه‌ای به جام برسد، ولی در فصل ۲۴-۲۰۲۳ هر دو بازیکن را در اختیار نخواهد داشت.

احمد نوراللهی که پس از دو سال حضور در شباب الاهلی راهی الوحده شده، در شرایطی آماده حضور در فصل جدید لیگ برتر امارات می‌شود که در باشگاه جدیدش عمر خربین نیز حضور دارد و مثل او از قهرمان سال گذشته به این تیم منتقل شده است.

1900311

عمر خربین که سال گذشته به‌عنوان بازیکن قرضی از الوحده راهی شباب الاهلی شده بود و در همین فصل توانست نمایش موثری با زدن ۷ گل و دادن ۵ پاس گل در ۲۱ مسابقه داشته باشد، حالا به باشگاه تحت قراردادش (الوحده) بازگشته تا دوباره با احمد نوراللهی هم‌تیمی شود.

مرد سال ۲۰۱۷ فوتبال آسیا دو فصل قبل که در الوحده عضویت داشت، در ۲۵ مسابقه لیگ برتر امارات به میدان رفت که توانست ۱۵ گل به ثمر برساند و ۸ پاس گل بدهد و حالا دوباره به همین تیم بازگشته تا در کنار هم‌تیمی ایرانی خود دوباره قهرمانی را به دست بیاورد.

دیدگاه‌ها