کد خبر : 1952117 | 30 تیر 1402 ساعت 17:59 | 40.1K بازدید | 14 دیدگاه

مسعود شجاعی و انتظار برای بهترین تصمیم

کاپیتان سابق تیم ملی علامت سوال پنجره نقل و انتقالات

مسعود شجاعی هنوز به توافق خاصی برای پیوستن به سایپا دست نیافته است.

کاپیتان سابق تیم ملی علامت سوال پنجره نقل و انتقالات

به گزارش "ورزش‌ سه"، در پی انتشار خبری در خصوص حضور کاپیتان سابق تیم ملی در باشگاه سایپا این بازیکن در گفت‌وگو با دوستانش این خبر را تکذیب کرده است.

شجاعی پس از حضور در صنعت نفت آبادان در سایپا بود که به فوتبال ایران معرفی شد و به نظر می‎‌رسید پس از حضور در هوادار، تیم دوران جوانی مقصد مناسبی برای او در سال‌های واپسین دوره بازیگری باشد، که البته مشخص نیست چه زمانی قصد دارد این تصمیم سخت را بگیرد.

مسعود شجاعی البته با توجه به قرارداد دو ساله‌ای که با قرمزپوشان قائمشهری پس از قهرمانی در جام حذفی به امضا رسانده بود، همچنان یک سال دیگر با نساجی قرارداد داشت، اما با توجه به محدودیت‌هایی که مهدی رحمتی برای نهایی کردن لیست بزرگسال خود داشت، شجاعی تصمیم به جدایی گرفت.

پس از این جدایی انتظار می‌رفت که مسعود شجاعی به اردوی مس رفسنجان بپیوندد که با ساکت الهامی در لیگ بیست و سوم حضور خواهد داشت، اما این اتفاق هم رخ نداد، تا در انتظار تیم فصل آینده کاپیتان سابق تیم ملی بمانیم.

شجاعی از چهره‌های باتجربه فوتبال ایران به شمار می‌رود که پیش‌تر از علاقه خود به حضور در دنیای مربیگری هم گفته و دیر یا زود او را در کسوت جدید هم خواهیم دید، با این حال پیش از هر چیزی باید ببینیم که این فوتبالیست شاخص تاریخ فوتبال ایران چه زمانی تصمیم به آویختن کفش‌هایش می‌گیرد.

دیدگاه‌ها