کد خبر : 1952131 | 30 تیر 1402 ساعت 19:01 | 51.5K بازدید | 12 دیدگاه

عکس‌برداری از این دروازه‌بان ممنوع، حتی نگاه هم نکنید!

مانوئل نویر، دروازه‌بان مصدوم بایرن مونیخ، دیروز در کمپ تمرینی این تیم به شکلی به تمرین پرداخت که عکاس‌ها نتوانند از او تصویربرداری کنند.

عکس‌برداری از این دروازه‌بان ممنوع، حتی نگاه هم نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیروز آخرین روز کمپ تابستانی خود در کنار دریاچه تاگرنزه را برگزار کرد. در این جلسه تمرینی حدود 200 نفر از هواداران و تعداد زیادی خبرنگار و عکاس حضور داشتند.

اما به محض شروع تمرین بایرن مونیخ خبرنگاران متوجه شدند که این جلسه یک غایب بزرگ دارد: مانوئل نویر. کمی بعد مشخص شد که دروازه‌بان و کاپیتان مصدوم بایرن در یک زمین دیگر که کنار زمین تمرین اصلی قرار دارد به صورت انفرادی در حال تمرین کردن است. اما خبرنگاران آلمانی وقتی شگفت‌زده شدند که دریافتند هر نوع عکس‌برداری آنها از تمرین مانوئل نویر اکیدا ممنوع است!

از زمانی که مانوئل نویر در جریان تعطیلات زمستانی در حال اسکی کردن با مصدومیت جدی مواجه شد و استخوان‌های پایش را شکست 7 ماه می‌گذرد. رسانه‌های آلمانی با وجود همه تلاش‌هایشان تنها توانستند این خبر را از تمرین دیروز مخابره کنند که نویر به صورت انفرادی با مربی دروازه‌بان‌های بایرن، میشائیل رشنر، تمرین کرده است.

در شروع تمرین درحالی‌که نویر از زمین کناری بیرون آمد و به سمت زمین تمرین اختصاصی مجموعه به راه افتاد در این مسیر باید از مقابل خبرنگاران عبور می‌کرد اما ماموران حراست مجموعه به خبرنگاران و عکاس‌ها تذکر دادند که مانوئل نویر به هیچ وجه نمی‌خواهد از او عکس یا فیلم گرفته شود.

1900352

روزنامه بیلد امروز در گزارشی مفصل از این ماجرا اشاره کرد که خبرنگارش راهی پیدا کرده تا تمرین دروازه‌بان بایرن را تماشا کند. اما او به دلیل درخواست مانوئل نویر از تمرین‌های او تصویری نگرفته است. در این گزارش آمده است: "نویر ابتدا به تمرین شیرجه پرداخت و بعد مقابل دستگاه پرتاب توپ ایستاد و روی واکنش‌هایش تمرین کرد. او سپس مدتی استراحت کرد و با مربی‌اش صحبت‌هایی داشت". خبرنگار بیلد در ادامه گزارشش می‌گوید از این قسمت او دیگر نتوانسته شاهد تمرین نویر باشد، چرا که نیروی حراست کمپ تمرینی او را به بیرون هدایت کرده است. ظاهرا نویر حتی نمی‌خواسته کسی او را در حال تمرین تماشا کند.

در ادامه عکس‌هایی از دیگر بازیکنان بایرن مونیخ که در این تمرین حضور داشتند از جمله کیم مین‌جائه خرید جدید باواریایی‌ها را مشاهده می‌کنید:

1900351
1900347
1900350
1900349

دیدگاه‌ها