کد خبر : 1952137 | 30 تیر 1402 ساعت 19:48 | 35K بازدید | 9 دیدگاه

ساخت تیم جدید لیگ برتر توسط حسینی (عکس)

سیدمجتبی حسینی مجبور به انجام تغییرات زیاد در ترکیب آلومینیوم اراک است.

ساخت تیم جدید لیگ برتر توسط حسینی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در سه فصل اخیر لیگ برتر با یک شاکله تقریبا مشخص وارد بازی‌ها می‌شد و بیشتر بازیکنان این تیم تغییر نکرده بودند که همین امر موجب ثبات و جایگاه نسبتا مشابه برای هر فصل بود، اما حالا با جدایی بازیکنان زیادی و تغییر کادر فنی، سید مجتبی حسینی به دنبال ساخت یک تیم جدید و جوان‌تر است.

سید مجتبی حسینی که طی سالیان اخیر تیم‌های جوانی ساخته و دو فصل قبل هم در پیکان توانست یک تیم جدید و متفاوت وارد بازی‌ها کند، حالا هم در آلومینیوم اراک به دنبال انجام همین کار است و در دیدارهای تدارکاتی اخیر تیمش نیز همین اتفاق را رقم زده است.

1900362

سرمربی آلومینیوم اراک در حالی که بیش از ۱۵ بازیکن این تیم نسبت به سال گذشته تغییر کرده‌اند، با جذب بازیکنان مدنظرش که جوانان زیاد و آینده‌داری در این جمع دیده می‌شوند، به دنبال ورود یک تیم جدید و متفاوت از ایرالکو در لیگ برتر است که تاکنون توانسته این اتفاق را در تیم جدیدش انجام بدهد.

شاگردان مجتبی حسینی در مسابقات تدارکاتی اخیرشان مقابل ذوب‌آهن و مس رفسنجان توانستند نمایش پایاپای و نزدیکی داشته باشند و عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته باشند و انگیزه زیادی برای نخستین بازی فصل جدید لیگ برتر مقابل پرسپولیس دارند.

دیدگاه‌ها