کد خبر : 1952154 | 30 تیر 1402 ساعت 20:53 | 75.4K بازدید | 18 دیدگاه

گلزنی یاغی برای پی‌اس‌جی: حال همه ما خوب است!

کیلیان امباپه که امسال تابستان رابطه‌ای پرتنش با پاری سن ژرمن پیدا کرده، امروز در دیدار دوستانه این تیم مقابل لوهاور موفق به گلزنی شد.

گلزنی یاغی برای پی‌اس‌جی: حال همه ما خوب است!

به گزارش "ورزش سه"،  پاری سن ژرمن دقایقی پیش در اولین دیدار دوستانه تابستانی‌اش به پیروزی رسید. پی‌اس‌جی موفق شد لوهاور را 2-0 شکست دهد و جالب اینجاست که گل دوم این تیم در دقیقه 90+1 توسط کیلیان امباپه به ثمر رسید.

بازی امروز پاری سن ژرمن فرصتی بود تا لوئیس انریکه، سرمربی جدید این تیم، خریدهای جدیدش لوکاس هرناندز، مانوئل اوگارته، میلان اشکرینیار، مارکو آسنسیو و کانگ این‌لی را به میدان فرستاده و محک بزند. یکی از بازیکنانی که قرار بود در این بازی حضور داشته باشد جان‌لوئیجی دوناروما بود که غیبت داشت. رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند او و همسرش دیشب در شهر پاریس هدف سرقت قرار گرفته‌اند و علت عدم حضور او مقابل لوهاور همین بوده است.

ویدئو: 305996

درحالی‌که حدود یک ساعت از شروع بازی گذشته بود به دستور لوئیس انریکه، کیلیان امباپه از روی نیمکت بلند شد و به میدان رفت. او بدون شک مهم‌ترین سوژه نقل و انتقالات تابستانی بوده و درگیری‌اش با پی‌اس‌جی برای تمدید کردن یا ترک باشگاه هر روز سوژه رسانه‌هاست.

1900390

درحالی‌که 90 دقیقه به پایان رسیده بود و پاری سن ژرمن با گل هوگو اکیتیکه در دقیقه 53 می‌رفت باز را با پیروزی پشت سر بگذارد در دقیقه 90+1 کیلیان امباپه موفق به گلزنی شد تا اختلاف به دو گل افزایش پیدا کند.

پاری سن ژرمن در ادامه تابستان دیدارهای دوستانه دیگری در پیش دارد و در قدم بعدی با النصر و کریستیانو رونالدو دیدار می‌کند. پی‌اس‌جی بعد از آن با سرزو اوساکای ژاپن و اینتر، نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ، دیدار خواهند کرد.

دیدگاه‌ها