کد خبر : 1952160 | 31 تیر 1402 ساعت 05:01 | 89.9K بازدید | 14 دیدگاه

سورپرایز ویژه برای هالند در ژاپن (عکس)

جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، تولد دوست و همبازی‌اش ارلینگ هالند را حتی در ژاپن فراموش نکرده و برای او جشن تولدی مفصل برگزار کرد.

سورپرایز ویژه برای هالند در ژاپن (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی این روزها در تور تابستانی ژاپن به سر می‌برد. بازیکنان این تیم ستاره گلزنشان ارلینگ هالند را در توکیو غافلگیر کردند و تولدش را مفصل جشن گرفتند. در نهایت مشخص شد که هماهنگ‌کننده این جشن تولد کسی نبوده جز جک گریلیش که با ستاره نروژی رفاقتی صمیمی پیدا کرده است.

هالند امروز 23ساله شد. جک گریلیش از قبل با بازیکنان سیتی هماهنگ کرده بود و زمانی که هالند وارد اتاق محل اقامت آنها در شهر توکیو شد، سیتیزن‌ها او را غافلگیر کردند و با یک کیک تولدش را تبریک گفتند.

1900408

سیتی که اردوی پیش‌فصل خود را با تور شرق آسیا آغاز کرده به زودی در ژاپن و کره جنوبی چند بازی دوستانه برگزار می‌کند. شاگردان گواردیولا برای فصلی دشوار آماده می‌شوند و باید از سه عنوان قهرمانی‌شان در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا دفاع کنند.

1900409

هالند به عنوان امید اول گلزنی منچسترسیتی امیدوار است در تابستان بتواند خستگی فصل گذشته را پشت سر گذاشته و در اوج آمادگی بدنی و ذهنی به شروع فصل آینده برسد. او فصل گذشته در لیگ برتر با 36 گل زده موفق شد کفش طلا را به دست بیاورد و حالا می‌خواهد فصل آینده از این عنوان دفاع کند.

دیدگاه‌ها