کد خبر : 1952180 | 31 تیر 1402 ساعت 05:59 | 48.2K بازدید | 32 دیدگاه

شجاع سُر مُر گُنده و آماده (عکس)

برای شجاع خلیل‌زاده این فصل از لیگ برتر خیلی متفاوت آغاز خواهد شد.

شجاع سُر مُر گُنده و آماده (عکس)

به گزارش ”ورزش سه” شجاع به تیمی رفته که هوادارنش به صورت طبیعی به پرسپولیسی‌ها آلرژی دارند، اما در میان بازیکنان سابق پرسپولیس شجاع از شرایط ویژه برخوردار است.
او‌قبلا در یکی از بهترین سال‌های تراکتور در تبریز زندگی کرده و رابطه خوبی با هواداران داشته است، به همین سبب در جمع  تبریزی‌ها به عنوان اولین خرید فصل با استقبال ویژه‌ای روبرو شده است.
این مدافع ملی پوش که هنوز  زخم بازی نکردن‌ در جام جهانی را بر دل خود دارد پس از دو سال حضور در قطر به باشگاهی برمی گردد از مدعیان این فصل فوتبال ایران است.
گرچه در هفته‌های پیش خبری از او منتشر شده بود که دچار یک مصدومیت کهنه است تصاویر نشان می‌دهد این مازندرانی باتجربه با مشارکت در تمرینات کشنده پاکو خمس توانسته از پس دویدن‌ها و راهپیمایی‌های طولانی و تمرینات دشوار روزی سه جلسه عبور کند و با بدنی آماده‌تر در لیگ برتر حاضر شود.

1900457

او امسال در یک تیم کنجکاوی‌برانگیز نقش مهمی خواهد داشت. بازیکنی که به نوعی بزرگتر تیمش هم  است باید با درخشش مداوم خود را به جام ملت‌ها برساند.
او اگر در فرم مورد انتظار باشد مشکلات تبریزی‌ها در فصل گذشته (عملکرد خط دفاعی) به حداقل خواهد رسید. برای مربی که فوتبال رو به جلو را دوست دارد حضور مدافع باتجربه و سریع خبر خوبی است.

دیدگاه‌ها