کد خبر : 1952236 | 31 تیر 1402 ساعت 11:50 | 24.5K بازدید | 8 دیدگاه

مجید حسینی همچنان حرف نمی‌زند!

سکوت و موفقیت، راز عجیب لژیونر ایرانی

بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.

سکوت و موفقیت، راز عجیب لژیونر ایرانی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایران ورزشی، حسینی قصد داشت چالش جدیدی را تجربه کند اما مسئولان کایسری‌اسپور که رضایت کاملی از مدافع ایرانی خود داشتند، به هر قیمتی او را حفظ کردند و پیراهن شماره 5 او را در اختیار بازیکن جدیدی قرار ندادند.

حسینی در نقل و انتقالات تابستانی فصل 2019-2018 و بعد از درخشش در جام جهانی روسیه راهی ترکیه شد و با ترابزون‌اسپور همکاری‌اش را آغاز کرد. او سه فصل برای ترابزون بازی کرد و همراه این تیم به عنوان قهرمانی جام حذفی ترکیه هم رسید. در ترابزون‌اسپور، به غیر از فصل آخر که حسینی و باشگاه درگیر تمدید قرارداد بودند، مدافع ایرانی یکی از بازیکنان کلیدی بود که هرگز از ترکیب اصلی خارج نشد.

مجید در ترابزون‌اسپور 59 بار در ترکیب قرار گرفت و یک گل هم به ثمر رساند. در شرایطی که اغلب رسانه‌ها از انتقال حسینی به سمپدوریای ایتالیا خبر می‌دادند، او در ترکیه ماند و فقط تیمش را تغییر داد. کایسری‌اسپور باشگاه جدید حسینی بود که با هدف حضور در لیگ‌های اروپایی مدافع ایرانی را جذب کرد. در دو فصل اخیر و به جز مواقعی که حسینی مصدوم یا محروم بود، او همیشه در ترکیب اصلی قرار گرفته و بازیکنی محبوب برای هواداران و سرمربی تیم بوده است.

1882846

حالا هم حسینی بعد از کلنجار برای تمدید و البته امضا پای برگه قرارداد در اردوی تیمش حضور فعالی دارد. شماره 5 کایسری‌اسپور در اختیار حسینی ماند تا او همراه با علی کریمی و مامه تیام مثلث استقلالی‌های این تیم ترکیه‌ای را تشکیل بدهند. حسینی در کایسری 53 بازی انجام داده و 2 گل زده. او ششمین فصل بازی در سوپرلیگ ترکیه و سومین فصل بازی برای کایسری را در حالی آغاز می‌کند که همزمان یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی نیز محسوب می‌شود.

نکته جالب توجه در خصوص مجید حسینی اینکه آخرین مصاحبه این مدافع ملی‌پوش ایرانی به بعد از رقابت‌های جام جهانی 2018 برمی‌گردد و او بیش از چهار سال در سکوت و به دور از حاشیه کار خود را دنبال کرده است تا به جایگاه مدنظر خود دست پیدا کند.

دیدگاه‌ها