کد خبر : 1952244 | 31 تیر 1402 ساعت 12:07 | 50K بازدید | 6 دیدگاه

دنیل از گلری دل نمی‌کند

دروازه‌بان عجیب ایرانی در آلمان مربی شد!

دروازه بان سابق تیم ملی ایران شاغل در آلمان همزمان به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در آلمان کارش را شروع کرد.

دروازه‌بان عجیب ایرانی در آلمان مربی شد!

به گزارش "ورزش سه" در روزهای گذشته اخباری درباره دانیل داوری دروازه‌بان ایرانی و ملی پوش سابق در تیم روت وایس اوبرهاوزن منتشر شده است. دروازه‌بان تیم ملی ایران در سال 2014 هفته گذشته و بعد از فینال لیگ منطقه‌ای از فوتبال اعلام کرد که به خداحافظی از دنیا فوتبال فکر می‌کند. اما بعد از جدایی مربی دروازه‌بان‌های روت وایس اوبرهاوزن داوری بلافاصله به کادر مربیان اضافه و پست مربی دروازه‌بان‌ها را در روت وایس اوبرهاوزن به عهده گرفت. 

داوری که فوتبال را با تیم ماینس شروع کرده و در این تیم رشد کرده بود به تیم اینتراخت برانشویگ پیوست. او سپس در فاصله سال‌ها 2009 تا 2014 در گراس هاپرز عضویت داشت و در این تیم 92 بازی انجام داد. آرمینیا بیلفد و دویسبورگ تیم‌های سرشناسی هستند که این دروازه‌بان ایرانی در آن‌ها حضور پیدا کرد و یک سایل در بیلفد و دو سال در دویسبورگ بازی کرد. 

او در سال‌های گذشته بیشتر در تیم روت وایس اوبرهاوزن حضور داشت و در مجموع 72 بازی برای این تیم انجام داد. حالا این بازیکن ایرانی-آلمانی تمرکز فعالیت‌های خود برای 24/2023 تغییر داده و در سمت مربی دروازه‌بان ها فعالیت خواهد کرد. 

مایک ترانوا مربی تیم از اضافه شدن دانیل به کادر فنی ابراز خوشحالی می‌کند: "دانیل فصل گذشته به دلیل مصدومیت چندبازی را از دست داد و به عنوان بازیکن جانشین در ترکیب حضور پیدا کرد. ما مطمئنیم که به همکاری موفقیت آمیزمان با دانیل در پست جدیدش ادامه خواهیم داد." 

خود داوری هم در این ارتباط می‌گوید: "ممنون از اعتمادی که به من شد. مشتاقانه منتظر کار جدید هستم و با تلاش و اشتیاق از پس از آن برمی‌آیم." 

نکته جالب اینکه دروازه‌بان سابق تیم ملی ایران در فصل جدید علاوه بر مربیگری به عنوان درواز‌ه‌بان سوم روت وایس اوبرهاوزن ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها