کد خبر : 1952250 | 31 تیر 1402 ساعت 12:22 | 27K بازدید | 4 دیدگاه

مارسل سابیتزر نیامده رفتنی می‌شود

دورتموند ستاره مازاد بایرن را می‌خواهد!

دورتموند برای جذب مارسل سابیتزر با بایرن مونیخ وارد مذاکره شده است.

دورتموند ستاره مازاد بایرن را می‌خواهد!

به گزارش "ورزش سه"، مارسل سابیتزر بعد از سپری کردن یک فصل قرضی در منچستریونایتد به بایرن مونیخ برگشت. او که در حال حاضر در تمرینات پیش فصل شاگردان توماس توخل حضور دارد مورد توجه باشگاه دورتموند قرار دارد و دو غول بوندس لیگایی برای انتقال او وارد مذاکره شده‌اند.

بایرن مونیخ و دورتموند با وجود این که در زمین باهم رقیب هستند اما طی دوره‌های مختلف دوستان خوبی در بازار نقل و انتقالات بوده‌اند. از روبرت لواندوفسکی تا ماریو گوتسه و نیکلاس زوله در سال‌های اخیر و رافائل گریرو که امسال از دورتموند راهی بایرن شد تنها بخشی از انتقالات میان دو باشگاه هستند.

تبادل بازیکن بین دو باشگاه همچنان ادامه دارد؛ به گزارش اسکای، مارسل سابیتزر، که به نظر می‌رسد جایی در تفکرات توماس توخل نداشته باشد مورد توجه باشگاه دورتموند قرار گرفته و احتمال حضورش در بین زنبورها بسیار زیاد است.

1900575

هافبک تهاجمی اتریشی در سال 2021 از لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست اما فروغ چندانی نداشت و سال بعد به منچستریونایتد قرض داده شد. او فصل گذشته در 18 بازی برای شیاطین سرخ بازی کرد و با توجه به عدم تمایل یونایتدی‌ها برای تبدیل انتقال قرضی به دائم، به مونیخ برگشت.

بر اساس گزارش اسکای باشگاه دورتموند برای جذب سابیتزر مذاکرات خود را با بایرن مونیخ آغاز کرده و تلاش می‌کند تا این بازیکن 29 ساله را در فصل جدید به خدمت بگیرد. احتمال انتقال قرضی با گزینه خرید دائم در صورت توافق طرفین بالاست.

دیدگاه‌ها