کد خبر : 1952253 | 31 تیر 1402 ساعت 12:39 | 35.2K بازدید | 17 دیدگاه

دستور از ژاوی بود

ترس ژاوی، دلیل استفاده بارسلونا از بند عجیب!

بارسلونا در قرارداد اکثر بازیکنان خود که به تیم‌های دیگر قرض می‌دهد، با توصیه ژاوی بند ترس قرار می‌دهد. ژاوی برای این مهم دلیل خاص خود را دارد.

ترس ژاوی، دلیل استفاده بارسلونا از بند عجیب!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا اخیرا پابلو توره را تا پایان فصل به خیرونا قرض داد و در قرارداد او بند خرید دائمی نیست و در عوض بند ترس گنجانده شده است. بندی که به توره اجازه نمی‌دهد در بازی‌های فصل بعد برابر بارسا به میدان برود. همین مورد را در قرارداد قرضی عبده با اوساسونا و نیکو گونزالس با والنسیا داشتیم اما دلیل آن چه چیزی است؟

1900580

استفاده از بند ترس در اسپانیا سابقه‌ای طولانی دارد ولی در بارسلونا به ندرت از آن استفاده می‌شود. همه چیز از بازی 9 ژانویه 2022 برابر گرانادا شروع شد. بارسا با یک گل از حریفش پیش بود که گاوی در دقایق پایانی اخراج شد و بارسا 10 نفره در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت کرد. اخراج گاوی به دلیل برخورد او با الکس کویادو، بازیکن قرضی بارسا در گرانادا، بود. 

1900027

در قرارداد او بند ترس وجود نداشت و برابر آبی و اناری‌ها بازی کرد و باعث اخراج گاوی شد تا به نوعی در به تساوی کشیده شدن بازی نقش داشته باشد. از همان بازی ژاوی به مدیران باشگاه توصیه کرد که بند ترس را به خصوص در مورد بازیکنان باکیفیتی که به دیگر تیم‌های لالیگا قرض داده می‌شوند، منظور کنند. 

بندی که منتقدان خاص خود را دارد و آنها معتقدند چرا ژاوی باید از بازی مقابل بازیکنانی که به هر دلیلی در ایده‌هایش جایی نداشتند، هراس داشته باشد؟

دیدگاه‌ها