کد خبر : 1952258 | 31 تیر 1402 ساعت 12:44 | 18K بازدید | 7 دیدگاه

در انزلی به هیچ تیمی امتیاز نمی‌دهیم؛

منادی: به تیم ملی می‌رسیدم، مسیرم عوض می‌شد

سنگربان سابق سایپا معتقد است در گل‌گهر باید از سوی امیر قلعه‌نویی فرصت بیشتری به او داده می‌شد.

منادی: به تیم ملی می‌رسیدم، مسیرم عوض می‌شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، محمدحسین اکبرمنادی در لیگ بیستم شرایط بسیار خوبی در سایپا داشت، اما پس از سقوط این تیم و پیوستن به گل‌گهر نتوانست مسیر رشدی که در اردوی نارنجی‌پوشان آغاز کرده بود، را ادامه بدهد. این دروازه‌بان 25 ساله حالا در فصل بعدی زندگی‌اش برای پشت سر گذاشتن خدمت سربازی به انزلی رفته و امیدوار است اینبار شرایط برای او به گونه‌ای دیگر بچرخد.

محمدحسین اکبرمنادی که دو فصل سخت را در گل‌گهر پشت سر گذاشت و تنها در چند مسابقه فرصت بازی به او داده شد، در گفتگویی با خبرنگار "ورزش‌ سه"، شرایطش را اینطور توصیف کرد: «به طور کلی از سایپا به این طرف یک مقدار بدشانسی هم آورده‌ام. زمانی که سایپا بودیم، نیم فصل اول بود که خودم انتظار داشتم به تیم ملی هم دعوت بشوم. دوره اسکوچیچ بود. خود ایشان هم نظرشان مثبت بود، اما دلیل اینکه دعوت نشدم را نمی‌دانم، اما مسلما اگر دعوت می‌شدم، مسیرم عوض می‌شد.»

1900590

او سپس با اشاره به دوران حضور در گل‌گهر و رقابت با محسن فروزان اضافه کرد: «بعد از جدایی از سایپا خودم دوست داشتم وارد چالش شوم. با آقای قلعه نویی صحبت کردم و شرایط آنجا خیلی خوب بود. 4، 5 هفته پشت هم بازی کردم؛ یک گل خورده داشتیم و بدون باخت. حالا نمی‌دانم چه دلیلی داشت که بیرون بنشینم. این نظر سرمربی وقت گل‌گهر بود که من در اوج آمادگی کمتر بازی بکنم. اواخر فصل یک مقدار مصدومیت اذیتم کردم. امسال هم پیشنهاد زیاد داشتم، ولی زیاد دنبال هوچی‌گری نبودم که مبلغ قراردادم را بالا ببرم.»

او سپس در واکنش به این سوال که چه کسانی هوچی‌گری می‌کنند، گفت: «به هر حال داریم دیگر. داریم که می‌گویند فلان بازیکن از 5 تیم صنعتی لیگ برتری پیشنهاد دریافت کرده است. در رسانه‌ها پخش می‌کنند. بازیکنانی در لیگ برتر ما حضور دارند، که اصولا نباید باشند ولی با هوچی‌گری هستند.»

1900592

سنگربان جدید ملوان بندرانزلی سپس در واکنش به این سوال که فروزان هم قرار بود به این تیم بیاید ولی با حضور او دیگر این موضوع منتفی شد و اینکه انگار سرنوشتش با فروزان گره خورده، اضافه کرد: «نمی‌دانم دقیق ولی آخرین صحبت‌هایی که من داشتم، این بود که گزینه اول آنها من بودم و بعد می‌خواستند به سراغ گزینه‌های دیگر بروند. اما من همان زمانی که آقای تارتار قرارداد بست، صحبت مدیر برنامه‌هایم با او آغاز شد و دنبال من بودند. البته دنبال کارهای خدمتم بودم وگرنه زودتر قرارداد امضا می‌کردم.»  

او سپس در واکنش به این سوال که آیا الان به عنوان بازیکن سرباز در ملوان حضور پیدا خواهد کرد، گفت: « بله. حالا برایم دو فصل زده‌اند ولی دو فصل نیست و کمتر از یک سال خدمت دارم.»

سنگربان سابق سایپا سپس در واکنش به این سوال که آیا فکرش را می‌کرده طی دو سال اخیر خیلی برای گل‌گهر به میدان نرود، اینطور واکنش نشان داد: «درست است که خیلی در این مدت به من فرصت داده نشد، اما وقتی بازی کردم، کیفیت خودم را نشان دادم.»

منادی درباره شرایط ملوان بندرانزلی و اینکه چقدر امیدوار نتایج نسبت به فصل گذشته بهتر باشد، اضافه کرد: «تیم که خدا را شکر خیلی خوب بسته شده. با حضور آقای تارتار مسلما تیم جانداری هستیم. اما یک دغدغه‌‍‌هایی داریم که امیدواریم رفع بشود. وعده‌هایی داده‌اند. در مجموع ملوان تیم خوبی است و در زمین خودش به جرات می‌گویم امتیاز از دست نمی‌دهد. با وجود چنین تماشاگرانی و فضایی که ایجاد می‌کنند و عشقی که به ملوان دارند، بازی کردن برای هر تیمی خیلی سنگین است. خودم با گل گهر این تجربه را دارم و 5، 6 ماه پیش در همین زمین بازی کردم.» 

محمدحسین اکبرمنادی در پایان ابراز امیدواری کرد که بتواند نمایش خوبی در چارچوب دروازه ملوان داشته باشد: «خیلی خوشحالم از انتخابی که داشتم و بی صبرانه و مشتاقانه منتظر آغاز دوباره مسابقات هستم تا بتوانم مقابل هواداران تیم بازی کنم. امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را در کنار آنها تجربه کنم و حافظ خوبی برای دروازه تیم قدیمی و ریشه‌دار ملوان باشم.»

1900594

دیدگاه‌ها